نهنگ های بیت کوین در آخرین ریزش بازار 122.5 هزار بیت کوین خریداری کردند

رسانه کلیک - برخی از تأثیرگذارترین نهنگ های بیت کوین در طول بحران هفته گذشته، ریزش بازار را خریداری کردند. این خبر نوید می‌دهد که ممکن است بازار نزولی در شرف پایان باشد.

نهنگ های بیت کوین در آخرین ریزش بازار 122.5 هزار بیت کوین خریداری کردند

با استفاده از داده‌های ارائه‌شده توسط Glassnode، آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) یکی از مؤسسان شرکت Morgan Creek Digital، اظهار داشت که نهنگ های بیت کوین (اصطلاحی جالب در مورد افرادی که بین 10،000 تا 100،000 بیت کوین در اختیار دارند) در روز چهارشنبه که بیشترین حد سقوط بازار بود 122،588 بیت کوین خریداری کردند.

در مصاحبه‌ای با بلومبرگ (Bloomberg) چندین صندوق تأمینی اعلام کردند که در این ریزش بازار، بیت کوین خریداری کرده‌اند. دو شرکت مستقر در لندن MVPQ Capital و ByteTree Asset Management و شرکت سنگاپوری Three Arrows Capital همگی در این فروپاشی بازار، بیت کوین خریدند.

کایل دیویز (Kyle Davies)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Three Arrows Capital در مصاحبه با بلومبرگ گفت:

افرادی که برای سرمایه‌گذاری پول قرض می‌کردند، همگی از سیستم خارج‌ شده‌اند. هر بار که شاهد نقدینه‌سازی عظیم در بازار باشیم، فرصتی برای خرید ایجاد می‌شود. اگر در طول یک هفته، ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم این ریزش را جبران کنند و به قیمت قبلی خود بازگردند، اصلا تعجب نخواهم کرد.

یکی از نهنگ های بیت کوین که دارایی خود را به قیمت 58،000 دلار فروخته است، نه‌تنها مجددا حجم دارایی خود را جمع‌آوری کرده، بلکه به این حجم نیز افزوده است. این فرد ناشناس در روز 9 ماه مه، 3000 بیت کوین فروخت و در روزهای، 15، 18 و 19 ام ماه مه در سه تراکنش مختلف 3521 بیت کوین خریداری کرد.

قیمت بیت کوین روز یکشنبه به زیر 32،000 دلار رسید. بزرگ‌ترین رمز ارز از نظر ارزش بازار برای مدت کوتاهی در روز چهارشنبه به زیر 30،000 دلار نیز افت کرد و سریعا به کانال 37،000 بازگشت، اما بعید است مجددا به آن حد سقوط کند. بااین‌حال کانال مقاومت، افزایش قیمت بیت کوین را فعلا به 42،000 دلار محدود کرده است.

ارسال نظر