نگاه دلسوزانه اپراتور اول کشور به مقوله مسئولیت اجتماعی

رسانه کلیک - تمرکز اپراتور اول تلفن همراه بر توسعه همه جانبه، باعث شده "همراه اول" در راس حوزه ارتباطات کشور به عنوان برند حامی مسئولیت‌های اجتماعی بدرخشد.

نگاه دلسوزانه اپراتور اول کشور به مقوله مسئولیت اجتماعی

در بحبوحه این روزها که خبرهای متفاوتی از قطع ارتباطات در شمال کشور به دلیل عدم دسترسی به برق به گوش می‌رسد، حضور مسئولانه کارشناسان فنی همراه اول در این مناطق، باعث مرور اقدامات مسئولانه این اپراتور ظرف سال جاری در ذهن شده است. همراه اول از سال‌ها پیش با تمرکز بر مقوله «مسئولیت اجتماعی»، ضمن توسعه و بروزرسانی شبکه و زیرساخت‌های ارتباطی خود، صدرنشینی‌اش در توجه به مسائل جامعه را نسبت به برندهای تجاری دیگر حفظ کرده است.

در حالی که کشور از ابتدای سال جاری با حوادث طبیعی و غیر مترقبه متفاوتی دست و پنجه نرم کرده است؛ این اپراتور همواره نقش فعالی در سامان دادن به مناطق حادثه دیده، داشته و هم اکنون نیز در حال ساخت و ساز اجتماعی و فرهنگی گوشه و کنار کشور مبتنی بر سند چشم انداز خود است.

مروری بر باکس اخبار رسمی همراه اول نیز اثباتی بر این مدعاست؛ اپراتور اول کشور در روزهای اخیر با شرکت در نمایشگاه کار، همراهی با والیبال بانوان، ارسال کمک‌های مالی به سیل زده‌ها و ... بخشی از اقدامات این شرکت به حساب می‌آید.

اپراتور اول کشور و خاورمیانه، با بیش از ربع قرن تجربه، علاوه بر تمرکز بر توسعه تجهیزات و زیرساخت‌های ارتباطی که باعث شده عنوان اولین اپراتور را به خود اختصاص دهد، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز پیشگام بوده و سیر اخبار و تحلیل‌های اخیر نشان از این دارد که این اپراتور بیشترین و موفق‌ترین سرمایه‌گذاری در حوزه مسئولیت اجتماعی را نیز به دوش کشیده است.

شاید موفقیت این رویکرد همراه اول باید الگوی مشخص و واضحی برای شرکت‌های دیگر و بزرگان این صنعت باشد؛ تا سایر بزرگان صنعت ارتباطات نیز برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به نیازهای جامعه به سمت رویکرد مسئولیت اجتماعی گام بردارند.

ارسال نظر