اتفاقات عجیب و غریب همایش بیت کوین ۲۰۲۱ میامی

رسانه کلیک - همایش ۲ روزه بیت کوین ۲۰۲۱ در میامی که در آن به همه مسائل مربوط به این ارز دیجیتال پرداخته شد، شاهد برخی لحظات واقعا عجیب‌وغریب بود. آن‌طور که پیداست، برخی از ۵۰،۰۰۰ شرکت‌کننده این همایش که از سراسر جهان برای بحث درباره اولین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در میامی جمع شده‌اند، نسبت به بیت کوین بسیار متعصب هستند و برای ابراز عقاید خود هیچ چیزی کم نخواهند گذاشت.

اتفاقات عجیب و غریب همایش بیت کوین ۲۰۲۱ میامی

بیشتر بخوانید: همایش بیت کوین 2021 در میامی برگزار می‌شود

در ادامه به پنج اتفاق واقعا عجیب که در این همایش اتفاق افتاد، خواهیم پرداخت.

ما نمی‌فروشیم، لعنت به ایلان!

مکس کایزر (Max Keiser)، مجری پادکست Keiser Report، جلسه خود را با مایکل سیلور (Micheal Saylor)، مدیرعامل MicroStrategy با چندین بار فریاد زدن عبارت «ما نمی‌فروشیم، لعنت به ایلان!» آغاز کرد.

به نقل از داده‌های شرکت تحلیل شبکه‌های اجتماعی Lunacrash، کایزر پنجمین فرد تأثیرگذار در بیت کوین است. برخی از افراد عقیده داشتند که فریادهای ضد ایلان ماسک کایزر، آن‌ها را به یاد کارلوس ماتوس (Carlos Matos) می‌انداخت. این تشبیه اصلا برای کایزر تعریف محسوب نمی‌شود؛ زیرا کارلوس ماتوس بیت کانکت (Bitconnect) را که یک پروژه کلاهبرداری بود، تبلیغ می‌کرد.

فلوید می ودر برای اتریوم مکس تبلیغ کرد!

قهرمان بوکس بدون شکست، فلوید می ودر، با پیراهنی با لوگوی اتریوم مکس (EthereumMax) که بسیار شبیه لوگوی اتریوم است، وارد همایش بیت کوین ۲۰۲۱ شد.

اتریوم مکس یک توکن نسبتا جدید و کوچک مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که روز گذشته 16 میلیون دلار مبادلات را ثبت کرد. این توکن حامی مبارزه می ودر با لوگان پاول بود. زمانی که می ودر به صحنه پا گذاشت، پیراهنش را عوض کرده بود و پیراهنی دیگر که 50Karats ، تجارت جواهرات او را تبلیغ می‌کرد، پوشیده بود.

هنگامی‌که می ودر در سخنرانی خود آخرین سخنش را گفت که طرفداران بیش از حد متعصب بیت کوین می‌خواستند به آن گوش فرا دهند، جو همایش بسیار بد شد. می ودر گفت: «من عقیده دارم که روزی یک ارز دیجیتال دیگر به‌اندازه بیت کوین بزرگ خواهد شد».

این حرف می ودر با واکنش خوبی روبرو نشد و هواداران بیت کوین او را مورد تمسخر قرار دادند. مشخص نیست که او راجع به اتریوم، حامی‌اش اتریوم مکس یا حتی دوج کوین حرف می‌زد.

عضوی از ارتش دوج کوین صحنه را بهم زد!

در روز دوم همایش بیت کوین ۲۰۲۱ یک فرد متعصب به روی صحنه پرید، کت‌وشلوار خود را پاره کرد و لوگوی دوج کوین در زیر آن نمایان شد. پیش از آن که مسئولان امنیتی او را از صحنه خارج کنند، این فرد فریاد زد: دوج کوین به ماه خواهد رسید!

دوج کوین یک میم کوین است که در سال 2013 برای تمسخر ارزهای دیجیتال شبیه بیت کوین ساخته شد. از آن زمان تابه‌حال، دوج کوین موفق شده است به جایگاه 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار برسد. طرفداران بسیار متعصب آن که "ارتش دوج کوین" نامیده می‌شوند، به تلاش‌های هماهنگشان برای بالا بردن ارزش دوج کوین معروف هستند. یکی از دلایل دیگر پیشرفت چشمگیر دوج کوین، حمایت ایلان ماسک از آن است. ماسک بارها این میم کوین را با بیت کوین مقایسه کرده است.

جک دورسی توسط یک فعال راست‌گرا غافلگیر شد!

خبرنگار پرحاشیه لارا لومر (Laura Loomer) مصاحبه جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر، با الکس گلداستین (Alex Gladstein)، یک فعال بیت کوین را که مدیر راهبرد بنیاد حقوق بشر است، مختل و دورسی را به سانسور عقاید در توییتر متهم کرد.

لومر مدیرعامل توییتر را به ریاکاری در مورد سانسور و آزادی بیان متهم کرد و اظهار داشت که او در حقوق مردم دخالت می‌کند.

سلفی با سطل زباله پر از اسکناس ونزوئلایی!

کیف پول کیک (Cake Wallet)، یک سطل زباله عظیم را در خارج از سالن اصلی همایش بیت کوین ۲۰۲۱ با بولیوار ونزوئلا پر کرد. ارزش هر دلار تقریبا 309.5 میلیارد بولیوار است؛ بنابراین ارزش هر اسکناس داخل این سطل زباله از کاغذی که روی آن چاپ شده، کمتر است. این کار موفق هم شد به اهداف بازاریابی موردنظرش برسد چراکه طرفداران بیت کوین با انبوهی از کاغذ بی‌ارزش سلفی گرفتند.

سلفی با سطل زباله پر از اسکناس ونزوئلایی

ارسال نظر