همراه اول برای حمایت از جوانان سیم کارت دائمی عرضه می‌کند

رسانه کلیک - در فضایی که هر روز رشد کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها افزایش پیدا می کند، همراه اول برای حمایت از جوانان سیم کارت دائمی را با قیمت 80 هزار تومان عرضه می کند.

همراه اول برای حمایت از جوانان سیم کارت دائمی عرضه می‌کند

شاید یکی از موضوعات مهمی که با توجه به فضای استارتاپی کشور باید مورد توجه قرار بگیرد؛ توجه به جوانان صاحبان ایده است.

با توجه به فضای بهینه امروز؛ کسب و کارهای نوپا و ایده هایی که با حداقل هزینه شکل می‌گیرند فضا برای جولان ایده های فناورانه بسیار فراهم است. حتی این روزها علاوه بر دانشجویان، عده زیادی از افرادی که درصدد ورود به دانشگاه هستند نیز با ایده هایی وارد دنیای کارافرینی و کسب و کارهای نوپا شده اند.

همراه اول نیز در این میان با توجه به این موضوع؛ زمینه ای برای اعتباربحشی به هویت افراد ساخته تا کسانی که در سن و سال پایین صاحب ایده هستند بتوانند با ساخت هویتی قرص و محکم تر وارد دنیای کاری شوند.

شاید تا پیش از این تصور همه از افرادی که سیم کارت دائمی دارند افرادی با سن و سال بالا بود که به نوعی به بیزینس من معروف بودند؛ اما همراه اول با حمایت از چوانان تلاش کرده ضمن از بین بردن این دیدگاه؛ زمینه خوبی برای هویت بحشی دائمی در استفاده از سیم کارت به جوانان بدهد.

شاید این طرح برای اپراتور هزینه بر هم باشد اما ادامه این روند نشان می دهد همراه اول در تلاش است به نوعی حمایت خود از جوانان و کارآفرینان را به نمایش بگذارد. در جدیدترین طرح همراه اول که با نام طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان از دی ماه استارت خورده است، با خرید سیم کارت دائمی می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت ۱۰ گیگابایتی یکماهه علاوه بر بسته های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده کنید.

نحوه خرید سیم کارت در این طرح به این شکل است:

متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت کنند.

متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه ها، نمایندگی ها و دفاتر همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت کنند.

نکات مهم:

  • این طرح شامل جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نام آنها نباشد، می شود.
  • خرید و فعالسازی سیم کارت به ازای هر کد ملی یک بار امکان پذیر است.
حجم ویدیو: 4.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 | دانلود ویدیو
ارسال نظر