همراه اول پیشگام در اجرای مسئولیت اجتماعی

رسانه کلیک - در روزهایی که حوزه ارتباطات با داستان‌های متقاوتی روبه‌روست و دغدغه های اپراتور‌های مختلف رقابت و جنجال است، همراه اول با رویکردی نو؛ پای رسالت مسئولیت اجتماعی را به حوزه ارتباطات باز کرده است.

همراه اول پیشگام در اجرای مسئولیت اجتماعی

حوزه ارتباطات در روزهای اخیر با داستان‌ها و سناریوهای متفاوتی دست و پنچه نرم می کند. در یک‌سوی داستان رایتلی قرار دارد که روزهاست با تغییر مدیر عامل و کارت زرد رگولاتوری درگیر است و در سمت دیگر، داستان ایرانسلی قرار دارد که با پیام‌های تیلیغاتی و سهل انگاری در ثبت نام کاربران با تذکراتی روبه‌رو شده است. در این بحبوحه جنجالی، همراه اول با تغییر سیاست در مدل تبلیغات خود مسیر جدیدی پیش رو گرفته است.

اخیرا اپراتور همراه اول در فضای دیجیتال، تبلیعات محیطی و تیزرها با تغییر رویکردی جدی روبه‌روست. رویکردی که در آشفته بازار اپراتورها شایسته تقدیر است و نباید از کنارش به سادگی گذشت.

اینبار همراه اول با تغییر رویکرد، در اهمیت به موضوعات اجتماعی توجه به مسئولیت اجتماعی ظاهر شده و در زمینه تولید محتوای مسئولیت اجتماعی گام برداشته است. همراه اولی که پیش تر با رویکردی مارکیتینگی قد علم کرده بود، اینبار با سناریوها و داستان‌هایی ظاهر شده است که روایت جالبی دارند.

در نمونه های جدید ویدیوهای همراه اول؛ روایت داستانی از تماس خانوادگی به چشم می‌خورد. روایتی که در انتها شعارشان به این جمله ختم می‌شود: «آنها همیشه برای ما در دسترسند، این ارتباط عاشقانه را یک طرفه نکنیم». همراه اول تلاش کرده با توجه به مسئولیت اجتماعی که یک اپراتور می تواند از خود به جای بگذارد، تماس بین فرزندان و والدین را به تصویر بکشد.

در ویدیویی دیگر همراه اول تلاش کرده با استفاده از استیکرهای متفاوت و در قالب ویدیویی با رویکرد نو، روز جهانی ناشنوایان را تبریک بگوید. تفکری که پشت تولید این ویدیوهاست؛ نشان می دهد همراه اول اینبار پیشگام در توجه به مسئولیت اجتماعی در تلاش است به عنوان یک اپراتور، دغدغه‌هایش در زمینه مسئولیت اجتماعی را به رخ کشیده باشد.

دغدغه‌هایی که در نهایت به مسئولیت‌پذیری یک اپراتور در مقابل جامعه و مخاطبانی که جزو مشترکانشان محسوب می‌شود، بیش از پیش کمک می کند.

ظاهرا با این اقدامات؛ همراه اول در آشفته بازار ارتباطات؛ پای مسئولیت‌های اجتماعی اپراتورها را به این حوزه گشوده و به نظر می‌آید که در آینده شاهد اتفاقات جذابی در این زمینه خواهیم بود.

ارسال نظر