همکاری الجی با اپل برای ساخت آیفون های تاشو آینده

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده شرکت اپل قصد دارد تا در سال ۲۰۲۳ از یک گوشی تاشو رونمایی کند. که البته همکاری الجی با اپل این فرایند را به پایان خواهد رساند.

همکاری الجی با اپل برای ساخت آیفون های تاشو آینده

اپل قصد دارد تا در سال ۲۰۲۳ از اولین آیفون تاشو خود رونمایی کند. البته زمان این رویداد امکان دارد به تعویق بیوفتد، اما شایعات پیرامون این دستگاه تمامی نداشته و هر امکان دارد اخبار بیشتری درباره این گوشی خاص منتشر شود. جدیدترین اخبار منتشر شده درباره این گوشی تاشو توسط یک وبسایت چینی با نام دیجی تایمز به اشتراک گذاشته شده مبنی بر همکاری الجی با اپل برای ساخت اولین آیفون تاشو است.

البته هنوز مشخص نشده است که الجی فقط قصد کمک به اپل برای ساخت این پنل‌ ها را دارد یا اینکه این شرکت کره‌ ای قصد دارد تا پنل های تاشو اولد را به اپل بفروشد. ما می دانیم که اپل معمولاً روی سامسونگ به عنوان تأمین کننده اصلی نمایشگر های اولد آیفون های سطح بالای خود حساب میکند و از الجی برای گوشی های مقرون به صرفه خود کمک میگیرد. همچنین شایعات قبلی حاکی از آن است که سامسونگ اولین انتخاب اپل برای تهیه نمایشگر های تاشو برای اولین آیفون تاشو است، این شرکت اعلام کرده است که تعداد زیادی نمونه صفحه نمایش تاشو را برای آزمایش در دو طراحی احتمالی به اپل ارائه داده است. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون تاشو آینده اپل طراحی مشابهی با گلکسی Z Flip سامسونگ یا موتو RAZR خواهد داشت. جان پروسر که یکی از افشا کنندگان معروف محصولات اپل است درباره آیفون مورد بحث اطلاعات جالبی را منتشر کرده است. از جمله آنها می‌توان به رنگ بندی متنوع این دستگاه، دارای بودن یک صفحه نمایش ۷ اینچی اولد و پشتیبانی از قلم اپل اشاره کرد. البته درباره استفاده از قلم باید بگوییم که هنوز مشخص نیست که دستگاه مورد بحث از قلم های قدیمی نیز پشتیبانی میکند یا با ابزاری جدید میتوان به طراحی در این گوشی تاشو پرداخت.

ارسال نظر