همکاری پارادایس‌هاب و طاووس

رسانه کلیک - مجموعه پارادایس هاب و طاووس طبق یک تفاهم نامه وارد همکاری شدند.

همکاری پارادایس‌هاب و طاووس

مجموعه پارادایس هاب و طاووس طبق یک تفاهم نامه وارد همکاری شدند. طبق تقاهم نامه همکاری، تخفیف 5الی30 درصدی برروی خدمات رپورتاژ، تخفیف 5الی30 درصدی برروی خدمات بنری، تخفیف 10الی50 درصدی برروی مجموع خدمات طاووس و تخفیف 50درصدی روی کارمزد تبلیغات شبکه های اجتماعی به متقضیان معرفی شده از سمت پارادایس هاب ارائه خواهد شد.

مرکز نوآوری پارادایس‌هاب به عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌‌دهنده فضای کار اشتراکی در ایران با هدف فراهم‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز کارآفرینان ایجاد شده و هم‌اکنون با 5شعبه فعال در تهران (باغ‌بهشت(آجودانیه)، باغ‌کتاب تهران، دانشگاه علوم و تحقیقات و باغ دانش(پژوهشکده ایران‌‌داک))سعادت آباد هات اسپات در حال خدمت‌رسانی به بیش از ۴۰۰ فریلنسر و تیم استارتاپی است و در نظر دارد تا در افق ۱۴۰۲ در کلیه استان‌های ایران و کشورهای همسایه یک شعبه فضای کار اشتراکی جهت تسهیل در زیرساخت‌های کسب و کار ایجاد نماید.
از خدمات و تجهیزاتی که این شرکت برای فریلنسرها‌ و تیم‌های استارتاپی فراهم کرده است می‌توان به صندلی و اتاق‌های اختصاصی و اشتراکی جهت استقرار نفرات و تیم‌ها، شبکه‌سازی بین نخبگان و مربیان کسب و کار، اتاق‌های جلسه و کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، کافی‌شاپ و اینترنت پرسرعت نامحدود اشاره کرد.

اما طاووس با شعار «مقصدتان را به ما نشان دهید؛ پیدا کردن مسیرش با ما، پیدا کردن ابزار پیمودنش هم با ما »سال‌هاست در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کند. طاووس یک آژانس تبلیغاتی 360 درجه است و در زمینه تبلیغات پریمیور و بنری و... فعالیت می‌کند و می‌تواند با مجموعه‌های متفاوتی که در اختبار دارد به بازدهی تبلیغات شما منجرشود.

ارسال نظر