هوآوی میت 40 با تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 اواخر مهر رونمایی خواهند شد

رسانه کلیک - سرانجام بعد از اخبار ضد و نقیض درباره رونمایی از گوشی هوآوی میت 40 قرار است این گوشی اواخر ماه مهر در رویدادی آنلاین در چین رونمایی شود. 

هوآوی میت 40 با تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 اواخر مهر رونمایی خواهند شد

سال گذشته شرکت هوآوی گوشی‌های پرچمدار سری میت 30 خود را در سپتامبر رونمایی کرد. اما سری بعدی این گوشی‌های پرچمدار یعنی هوآوی میت 40 به دلیل تحریم‌های آمریکا در ماه سپتامبر رونمایی نخواهند شد.

بر اساس گزارشی که در سایت Winfutrue.de منتشر شده است، این شرکت چینی در میانه اکتبر که مصادف با اواخر مهر ماه می‌شود، رویداد رونمایی آنلاین از گوشی‌های سری میت40 را در چین برگزار خواهد کرد. به احتمال زیاد نسخه جهانی این گوشی‌ها سال آینده به دست کاربران اروپایی برسد.

در کنفرانس توسعه‌دهندگان هوآوی (HDC) که به تازگی در جین برگزار شد، ریچارد یو اعلام کرده بود که گوشی هوآوی میت 40 به زودی رونمایی خواهد شد. همچنین مرکز هوآوی مستقر در انگلستان دو روز پیش در توییتی اعلام کرده بود که خبرهای خوشی در راه است و رونمایی از گوشی‌های جدید نزدیک است. یکی از افشاگران معروف به ایوان بلس نیز اعلام کرده بود که میت40 سال آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

شرکت اپل در رویداد Time Flies که دو روز پیش برگزار شد، تراشه A14 اپل را به عنوان اولین تراشه 5 نانومتری دردنیا معرفی کرد. اما شرکت هوآوی ادعا می‌کند که اولین برندی است که تراشه 5 نانومتری با مودم داخلی 5G را به بازار عرضه خواهد کرد. تراشه کایرین 9000 که در گوشی‌های هوآوی میت 40 و میت40پلاس تعبیه شده است، اولین تراشه 5 نانومتری با موردم داخلی 5G است؛ اما تراشه اپل به یک مودم برای اتصال به اینترنت LTE نیاز دارد.

ارسال نظر