هوآوی و فولکس واگن به یکدیگر پیوستند!

شرکت هوآوی روز به روز بیشتر به سمت صنعت خودرو می‌رود. این شرکت فناوری چینی اکنون تصمیم گرفته با فولکس‌ واگن وارد همکاری شود و پای خود را به اروپا باز کند.

هوآوی و فولکس واگن به یکدیگر پیوستند!

هواوی بعد از اینکه نتوانست در برابر تحریم‌های شدید آمریکا‌ دوام بیاورد، به سمت بازار اروپا رفت. این شرکت روی محصول اصلی خودرو تمرکز کرده است.

در تابستان سال 2019، این شرکت فناوری چینی، نرم‌افزار کاربردی HiCar-System را ارائه کرد؛ محصولی که با Android Auto و Apple CarPlay رقابت می‌کند.

پس از آن برنامه ناوبری Petal Maps‌ را به عنوان جایگزینی برای Google Maps ارائه کرد که شامل اطلاعات مربوط به خودروهای خودران نیز بود. در پایان سال 2020، برنامه Drive-One را رونمایی کرد.

بزرگترین توافقنامه مجوز هوآوی در صنعت خودرو

اکنون هواوی با گروه فولکس واگن همکاری خود را شروع می‌کند. این شرکت چینی با یکی از تامین‌کنندگان گروه فولکس واگن قرارداد امضا کرده است.

این قرارداد شامل مجوز ثبت اختراعات استاندارد 4G هوآوی است و قرار است در خودروهای فولکس واگن که مجهز به اتصال تلفن همراه به خودرو هستند، بکار گرفته شود. به گفته این شرکت، این بزرگترین توافقنامه هوآوی در صنعت خودرو تا به امروز است.

هوآوی انتظار دارد که این برنامه را روی بیش از 30 میلیون وسیله‌نقلیه انجام دهد. شاید این برنامه‌ها در سپتامبر 2021 اجرایی شود. جالب این است که هوآوی برخلاف رقیب خود اپل، به عنوان غرفه‌دار در مونیخ تایید شده است.

تغییرات عمده در صنعت خودرو در راه است. همکاری این شرکت‌ها باهم نمایانگر دید جدید و وسیع در این صنعت است.

ارسال نظر