هواوی سال آینده میلادی اولین گوشی با سیستم عامل هارمونی OS را تولید می‌کند

رسانه کلیک - هواوی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی مجهز به سیستم عامل هارمونی OS را در سال ۲۰۲۱ وارد بازار کند. گفته می‌شود این گوشی مدتی قبل ساخته شده است.

هواوی سال آینده میلادی اولین گوشی با سیستم عامل هارمونی OS را تولید می‌کند

مدتی است که شایعاتی درباره تولید گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل هارمونی OS منتشر می‌شود. اما هواوی تا به حال آن را تایید نکرده بود. در حال حاضر مدیرعامل هواوی در یکی از جدیدترین مصاحبه‌های خود تولید گوشی‌های هواوی با سیستم‌عامل هارمونی OS را تایید کرد و گفت این گوشی‌ها تا سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

هواوی اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل هارمونی OS را در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی ۲۰۲۰ (HDC 2020) معرفی خواهد کرد. این کمپانی در ادامه گفته است که دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل به زودی وارد بازار خواهند شد. برخی گزارش‌ها نیز گفته‌اند که این نسخه از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 نامیده خواهد شد.

هواوی در گذشته نیز از هارمونی OS در تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده کرده بود. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده است که ساعت‌های هواوی که قرار است سال آینده میلادی وارد بازار شوند نیز از این سیستم عامل بهره خواهند برد. حتی در آینده‌ای نزدیک همه محصولات هواوی که در حوزه اینترنت اشیا هستند مانند رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها و حتی گوشی‌های هوشمند این امکان را خواهند داشت که از سیستم عامل هارمونی OS استفاده کنند.

گوشی‌های هواوی که به این سیستم عامل مجهز هستند مدتی قبل آماده شدند اما به دلیل توافق‌نامه خاص هواوی و گوگل هواوی مجبور شده است که این گوشی‌ها را با تاخیر عرضه کند. گفته می‌شود که از سال ۲۰۲۱ محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی و محصولات خودرو و دیگر دستگاه‌ها می‌توانند از سیستم عامل هارمونی ‌OS استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل هواوی این سیستم عامل در آینده به سیستم عامل جهانی تبدیل خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد هواوی برنامه‌های بزرگی برای سیستم عامل اختصاصی خود داشته باشد و در آینده همه محصولات خود را به آن مجهز کند.

ارسال نظر