هواوی و استفاده از سه نمایشگر مختلف برای سری P50

رسانه کلیک - غول فناوری چینی قصد دارد تا سه گوشی سری P50 یعنی P50، P50 پرو و P50 پرو پلاس را با سه نمایشگر مختلف روانه بازار کند. 

هواوی و استفاده از سه نمایشگر مختلف برای سری P50

اکتبر سال گذشته بود که شرکت هواوی از سری میت 40 رونمایی کرد. همانطور که می دانید, سری میت به عنوان گوشی های پرچمدار این شرکت به حساب می آیند و معمولا در نیمه دوم سال عرضه می شوند. سری P نیز معمولا در نیمه اول هر سال در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. بنابراین وقت آن رسیده که غول چینی از نسل جدید گوشی های خود یعنی سری P50 رونمایی کند.

اخیرا یکی از خبرچین های اینترنتی اطلاعاتی را درباره محصولات مورد انتظار هواوی افشا کرده است. با توجه به این اطلاعات, استراتژی هواوی طبق روال قبل خواهد بود؛ یعنی سری جدید در سه مدل P50 Pro ,P50 و + P50 Pro عرضه خواهند شد. اما جالب اینجاست که هر یک از این مدل ها از صفحه نمایش متفاوت بهره می برند.

صفحه نمایش مدل P50 اندکی خمیدگی دارد که مشابه آن را در سری S20 سامسونگ دیده ایم. در مدل P50 Pro همانند نسل قبل، شاهد یک صفحه نمایش خمیده با حاشیه های کمتر (Hyperboloid) نسبت به P50 هستیم و در گران قیمت ترین مدل یعنی + P50 Pro شاهد صفحه نمایشی خمیده از چهار طرف خواهیم بود.

شایان ذکر است که هواوی از طرح همیشگی و کپسولی دوربین سلفی دست کشیده و به سمت طراحی تک لنز در وسط صفحه رفته است. این طراحی نه تنها زیباتر است بلکه نسبت صفحه به بدنه را افزایش می دهد.

اخیرا برخی کاربران تصویری را از مدل P50 Pro به اشتراک گذاشته اند که نشان دهنده طراحی دوربین ماتریکسی همانند نسل قبلی است. در این طراحی شاهد وجود چهار لنز در ماژول دوربین هستیم که یکی از آن ها از نوع تله فوتوی پریسکوپی است.

با توجه به شایعات، در این سری از تکنولوژی لنز مایع استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی می تواند سرعت فوکس دوربین روی اجسام را در حد میلی ثانیه افزایش داده و کاری کند که صد در صد سوژه در محیط فوکس شده قرار بگیرد.

در ادامه باید به این اشاره کنیم که سری P50 درست مانند سری میت 40 به پردازنده 5 نانومتری کایرین 9000 مجهز خواهد شد. البته به علت مشکلات به وجود آمده در تولید این پردازنده ها، احتمال استفاده از پردازنده مدیاتک نیز وجود دارد.

ارسال نظر