هواوی گوشی‌های میان‌رده انجوی ۲۰ و انجوی ۲۰ پلاس را معرفی کرد

رسانه کلیک - هواوی از ۲ گوشی میان‌رده انجوی ۲۰ و ۲۰ پلاس در نمایشگاه IFA رونمایی کرد. پنل پشتی انجوی ۲۰ پلاس شباهت زیادی به میت ۳۰ پرو دارد. اما در نمایشگر آن ناچ و حفره وجود ندارد.

هواوی گوشی‌های میان‌رده انجوی ۲۰ و انجوی ۲۰ پلاس را معرفی کرد

گوشی‌های میان‌رده جدید هواوی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی انجوی ۲۰ پلاس شبیه میت ۳۰ پرو و پنل پشتی انجوی ۲۰ مانند آیفون ۱۱ است.

انجوی ۲۰ پلاس از نمایشگری ۶.۶۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برخوردار است. این گوشی به دلیل نداشتن ناچ و حفره ۹۲ درصد از پنل جلو را در اختیار دارد. این نمایشگر ۹۰ هزتزی نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد و محتوا را به شکلی روان به تصویر می‌کشد.

هواوی دوربین سلفی را برای پنهان کردن زیر نمایشگر قرار نمی‌دهد و این سنسور از مکانیزم جهنده برخوردار است. ماژول سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.8 نقش اصلی را در آن دارد. علاوه بر آن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با اپرچر F/2.4 و ماکروی ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار دارند.

انجوی 20 پلاس 5G با استفاده از چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ داده‌ها را پردازش می‌کند. این گوشی از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که توسط کارت NM هواوی می‌توان آنرا افزایش داد. هواوی اعلام کرده است که این گوشی از باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

هواوی حسگر اثرانگشت را روی لبه کناری این گوشی قرار داده است. علاوه بر آن هواوی انجوی ۲۰ پلاس از اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری برخوردار است. انجوی 20 پلاس 5G با رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی به بازار عرضه می‌شوند. هواوی برای نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی این مدل گوشی قیمت‌های ۳۳۵ و ۳۶۵ دلاری را در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند هواوی انجوی 20 5G از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD برخوردار است. با این تفاوت که رزولوشن از ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بیشتر نمی‌شود. همچنین گفته می‌شود نرخ رفرش هم به ۶۰ هرتز محدود شده و همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود بخشی از صفحه توسط ناچ اشغال شده است.

این گوشی از چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ برخوردار است که به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شکل اصلی سخت‌افزاری را نشان می‌دهند. این مدل برخلاف نسخه پلاس از کارت حافظه رایج تر microSD پشتیبانی می‌کند.

انجوی 20 5G از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در بخش تصویربرداری برخوردار است. درون ناچ نمایشگر این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.0 قرار گرفته است. این مدل گوشی از باتری بزرگتر پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار ایت اما سرعت شارژ آن به ۱۰ وات محدود می‌شود. حسگر اثرنگشت نیز روی لبه این دستگاه قرار دارد.

هواوی اعلام کرده است که گوشی هوشمند انجوی 20 5G در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و گرادیان آبی وارد بازار می‌شود. علاقه‌مندان به این گوشی نیز باید برای نسخه‌های ۴ و ۶ گیگابایتی به ترتیب ۲۵۰ و ۲۸۰ دلار پرداخت کنند. امکان پیش فروش هر دو مدل از امروز فراهم شده و از هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند.

ارسال نظر