هیوندای برند آیونیک با یک نشان جدید به بازار عرضه شد

رسانه کلیک - کمپانی هیوندای با تبدیل جنسیس به یک برند جداگانه در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت با استفاده از این برند محصولات خود را به بازار عرضه کند. اکنون نیز با عرضه هیوندای برند آیونیک به بازار، آن را به یک برند مستقل تبدیل کرده است و مدل‌های الکترونیکی خود را با استفاده از آن نشان به فروش خواهد رساند.

هیوندای برند آیونیک با یک نشان جدید به بازار عرضه شد

هیوندای اعلام کرده است که در چهار سال آینده می‌خواهد سه محصول جدید با برند آیونیک را وارد بازار کند. در سال‌های آینده نیز تعداد این مدل بیشتر خواهد شد. علاوه بر آن محصولات آیونیک نقاط قوت خودروهای برقی کمپانی مانند شارژ سریع و فضای داخلی گسترده را با نوآوری، تکنولوژی، طراحی و ارائه سرویس‌های آینده ترکیب خواهند کرد تا سرنشینان خودرو تجربه‌ای لذت‌بخش را به دست آورند.

هیوندای برند آیونیک برای نام‌گذاری از اعداد استفاده می‌کند. نام مدل‌های اول این برند نیز 5، 6 و 7 است. این شرکت برای نام‌گذاری از اعداد زوج برای مدل‌های سدان و از اعداد فرد برای مدل‌های شاسی‌بلند استفاده خواهد کرد.

هیوندای کراس‌اوور سایز متوسط 5 اولین خودرویی است که با برند آیونیک معرفی شد. این کراس‌اوور بر مبنای کانسپت 45 EV توسعه پیدا کرده است که سال آینده از آن رونمایی خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های این شرکت، از خودرو سدان آیونیک ۶ در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. این خودرو نیز بر مبنای کانسپت Prophecy توسعه پیدا خواهد کرد. مدل شاسی‌بلند سایز بزرگ آیونیک 7 نیز در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد.

برای ساخت هیوندای برند آیونیک از پلتفرم ماژولی اختصاصی خودروهای الکتریکی که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند استفاده می‌شود. هیوندای معتقد است این پلتفرم اجازه می‌دهد که فضای داخلی خودرو به یک اتاق نشیمن تبدیل شود. همان‌طور که می‌دانید آیونیک در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک خودرو سبز وارد بازار شد. در حال حاضر این اتومبیل لیفت‌بک 5 درب با سه پیشرانه هیبریدی به صورت هیبریدی شارژی و تمام الکتریک موجود است.

ارسال نظر