واعظی: من شهادت می دهم که جهرمی امتحانش را پس داده است!

رسانه کلیک – محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم و رییس دفتر ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من شهادت می‌دهم که مهندس جهرمی به عنوان فردی دلسوز، توانا و با تجربه امتحانش را پس داده است.

واعظی: من شهادت می دهم که جهرمی امتحانش را پس داده است!

به گزارش خبرنگار کلیک ، محمود واعظی، وزیر اسبق فناوری اطلاعات و ارتباطات و رییس دفتر ریاست جمهوری در دولت دوازهم در مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول محترم رییس جمهور در سالن شهید قندی مجموعه وزارت ارتباطات برگزار شد، گفت: من امروز برخلاف گذشته حرف خاصی ندارم اما باید تاکید کنم که اگر کاری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است، کار یک نفر نیست و این مجموعه توانسته تا با کار تیمی به این موفقیت برسد اما اگر مشکلاتی وجود دارد، بنده عهده‌دار هستم.

محمود واعظی ادامه داد: خوشبخانه در دولت یازدهم مجموعه وزارت ارتباطات توانست تا با حمایت‌های بخش خصوصی کمبود بودجه دولتی در بخش ارتباطات را جبران کند و این وزارتخانه که در آستانه ادغام بود بتواند الگویی برای دیگر وزارتخانه ها باشد و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای بگذارد. ما در سال ۹۲ نسبت به سایر کشورها عقب ماندگی‌های محسوسی داشتیم که طی چهار سال دولت تدبیر و امید توانستیم تا بخش گسترده‌ای از آن را جبران کنیم.

رییس دفتر ریاست جمهوری با اشاره به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم تاکید کرد: من شهادت می‌دهم که مهندس جهرمی به عنوان فردی دلسوز، توانا و با تجربه امتحانش را پس داده است و تمامی جریان سازی‌های انحرافی علیه ایشان دروغ است. من مطمئن هستم که با توجه به انرژی بیشتر ایشان و تجربه کاری بالا مهندس جهرمی، می‌تواند به عنوان اولین وزیر ارتباطات جوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عملکرد خوبی داشته باشد.

ارسال نظر