وان پلاس 9 با نمایشگری بزرگ و دوربین مشابه گلکسی نوت 20 از راه خواهد رسید

رسانه کلیک - طبق رندرهایی که از گوشی وان پلاس 9 توسط افشاگران منتشر شده است، این گوشی یک نمایشگر بزرگ با دوربین هایی شبیه به سری گلکسی نوت 20 خواهد داشت. 

وان پلاس 9 با نمایشگری بزرگ و دوربین مشابه گلکسی نوت 20 از راه خواهد رسید

رندرهایی از گوشی وان پلاس 9 منتشر شده است که برخی از مشخصات اصلی آن را فاش می‌کند. این گوشی یک نمایشگر تخت OLED به اندازه 6.5 اینچ خواهد داشت و گوشه بالا سمت راست نمایشگر یک حفره کوچک برای دوربین سلفی قرار دارد. طبق این تصاویر به نظر می‌رسد که نوع چیدمان دوربین های اصلی این گوشی مشابه گوشی های خانواده گلکسی نوت 20 باشد.

در قاب پشتی این گوشی دو سنسور دوربین بزرگ و یک سنسور دوربین کوچک‌تر قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این سنسورها چند مگاپیکسل هستند و نمی توان گفت که آیا وان پلاس دوربین‌های با کیفیت تری نسبت به وان پلاس 8T برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است یا خیر.

هنوز اطلاعات زیادی درباره قطعات داخلی این گوشی منتشر نشده است. اطلاعاتی که تاکنون از سوی افشاگران منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 875 قدرت خواهد گرفت و نرخ نوسازی نمایشگر گوشی مانند مدل قبلی، 120 هرتز خواهد بود. مانند گوشی های سری 8 وان پلاس، سری جدید این برند نیز در دو مدل نسخه پایه وان پلاس 9 و مدل پرو به بازار عرضه خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که گوشی های سری 9 در ماه مارس (اواخر سال جاری شمسی) رونمایی و عرضه خواهند شد. از آن جایی که هنوز فرصت زیادی تا رونمایی از این گوشی وجود دارد، نمی‌توان به طور قطعی گفت که طراحی وان پلاس 9 دقیق شبیه رندرها خواهد بود. این برند به اندازه کافی زمان دارد که طراحی و مشخصات گوشی جدید خود را تغییر دهد.

ارسال نظر