با ساعت هوشمند واچ 4 پرو برای کودکان آشنا شوید

ساعت هوشمند واچ 4 پرو برای کودکان محصول جدید کمپانی هواوی بوده که علاوه بر ظاهر جذاب، اثر مثبتی در آموزش و حفظ ایمنی کودک دارد. در ادامه با مشخصات این گجت آشنا می‌شویم.

با ساعت هوشمند واچ 4 پرو برای کودکان آشنا شوید

واچ پرو 4 برای کودکان

ساعت مچی مخصوص کودکان Watch 4 Pro یکی از محصولات کمپانی هواوی بوده که هفته گذشته رونمایی شد. این ساعت هوشمند مخصوص بچه‌ها بوده و قابلیت‌های متعدد آن جنبه آموزشی و ایمنی دارند.

ساعت هوشمند کودکانه هواوی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پنل آمولد لمسی 1.41 اینچی است که با طراحی مناسب و عالی به خوبی روی مچ دست بچه‌ها قرار می‌گیرد. در ضمن، Watch 4 Pro به رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی مجهز بوده و وزن آن تنها 57.5 گرم است.

محصول جدید هواوی در دو رنگ جذاب آبی و صورتی عرضه می‌شود. بند ساعت مچی از سیلیکون ضد UV ساخته شده و یک باتری 800 میلی‌آمپری وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. ساعت هوشمند هواوی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و تقریبا 50 درصد از ظرفیت آن طی 20 دقیقه شارژ می‌شود.

واچ 4 پرو برای کودکان

ساعت Watch 4 Pro برای کودکان با فناوری‌های WLAN، بلوتوث و ارتباطات شبکه‌ای موبایل مطابقت دارد. این محصول قادر به برقراری تماس تصویری با کیفیت HD بوده و از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند.

دایره المعارف کودکانه، یکی از بهترین ویژگی‌های تعبیه‌شده در این ساعت به حساب می‌آید. گجت کودکانه همچنین ضد آب است.

ساعت واچ 4 پرو برای کودکان از تاریخ 30 اوت با قیمت اولیه 998 یوان (حدود 154 دلار) در بازار چین عرضه می‌شود. هنوز هیچ جزئیاتی درباره توزیع و قیمت این محصول در بازار جهانی در دسترس نیست.

ارسال نظر