سورپرایز آذری جهرمی چه واکنش هایی از سوی مردم در پی داشت؟

رسانه کلیک - هفته گذشته سورپرایز آذری جهرمی مشخص شد. در حالی که برخی منتظر رفع فیلتر تلگرام بودند، سورپرایز وزیر ارتباطات پست پلاس بود!

سورپرایز آذری جهرمی چه واکنش هایی از سوی مردم در پی داشت؟

روزی که وزیر ارتباطات از سورپرایزی در روز پنجشنبه خبر داد؛ افراد در تب و تابی عجیب روزها را پشت سر گذاشتند ( وزیر ارتباطات از سورپرایزی برای مردم در روز پنج شنبه خبر داد ). احتمالات زیادی در این رابطه به گوش رسید. از فعال شدن اینترنت 5G گرفته تا اینترنت رایگان داخلی و حتی 15 گیگابایت اینترنت هدیه برای عموم مردم!

برخی رسانه ها در پی تدارک لیستی بلند بالا از سایت های داخلی بودند که در صورتی که وزیر خبر اینترنت ملی رایگان را منتشر کرد، در این میان حرفی برای گفتن داشته باشند. در این میان بد نیست به شایعه رفع فیلتر تلگرام نیز اشاره کنیم که البته به سرعت تکذیب شد ( رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد ).

اما تمام این حدسیات در حد حرف و شایعه باقی ماند و آذری جهرمی با سورپرایز خود مردم را واقعا سورپرایز کرد!

سورپرایز آذری جهرمی پست پلاس

اینکه سورپرایز وزیر جوان چقدر به مذاق افراد خوش آمد و مردم ایران از آن استفبال کردند، یک طرف داستان است. اما نگاه های متفاوت از زاویه دیدهای گوناگون به این ماجرا باعث شد سری به شبکه های اجتماعی زده و واکنش ها را بررسی کنیم ( محمدجواد سورپرایز کرد ).

واکنش ها به سورپرایز آذری جهرمی

عده زیادی از افراد معروف و سرشناس و حتی سلبریتی ها نیز به این سورپرایز واکنش نشان دادند. بسیاری معتقد بودند چنین حرکتی نیاز به تبلیغات این چنینی نداشت و در نهایت سورپرایزی که جهرمی رو کرد، نکته خاصی نداشت که بتوان از آن به عنوان سورپرایز نام برد.

کاربر دیگری در این رابطه نوشته است: «‏ما بدعادت شده بودیم که با غنی‌سازی بیست درصد و پرتاب ماهواره و این تیپ چیزها ‎#سورپرایز بشیم. ببخشید که برای بادبادک‌بازی شما ذوق نکردیم.»

سورپرایز آذری جهرمی

کاربر دیگری پستی با این مضمون را به اشتراک گذاشته است: «#شفافیت اقتضا می‌کند که هزینه دقیق ارزی انجام شده برای واردات پهپادهای ‎#سورپرایز در شرایط کنونی اقتصاد کشور به مردم گزارش شود.»

یکی دیگر از کاربران توییتر با نگاهی طنازانه به موضوع نوشته است: «چرا آقای ‎#وزیر_جوان برای مردم ‎#سورپرایز داشت؟ مگه نباید می گفت ‎#شگفتانه؟ غلامعلی پاسخگو باش!»

کاربر دیگری با اشاره به اینکه این طرح توسط آمازون امتحان شده است، نوشت: «سورپرایز جهرمی رو که دیدم یاد دوران بچگی افتادم که معلم میپرسید کسی جک بلده؟ یه بی مزه ای میگفت من، میرفت اون بالا میگفت جوووووک

پ.ن: چندین سال قبل آمازون این روش تحویل بسته رو امتحان کرد و بدلیل مسائل متعدد حقوقی شکست خورد.»

کاربر دیگری با اشاره به مشکلات مردم اهواز نوشته است: «مردم حاشیه شهر اهواز چند روزه دارن تو فاضلاب بالا زده شهر اهواز زندگی می‌کنن

‎#سورپرایز

زلزله زده‌های آذربایجان شرقی تو دمای زیر صفر همچنان تو چادر دارن زندگی می‌کنن و کانکس بهشون ندادن

‎#سورپرایز.»

اما در این میان واکنش نشان دادن نامی جنجالی به این داستان به شدت جلب توجه کرد.

مینا مهرنوش؛ مدیر عامل مستعفی رایتل که با حواشی زیادی در رابطه با وزیر مواجه شده بود، نوشت: «کامنت ها را در رابطه با شگفتانه آذری جهرمی خوندم. جوری که مردم عکس العمل نشون دادن پست پلاس هم رفت تو حافظه شگفتانه شون!! در کنار قطع اینترنت، ریجستری تلفن همراه، وس و ...!!!

برند پست پلاس هم به لطف شما نابود شد!!»

رضا رشیدپور، یکی از مجریان معروف نیز در این رابطه نوشت: «نگران دو گیگابایت پهپاد هستم. خیلی مراقب جوان ها باشین»

باید منتظر ماند و دید پست پلاس یا همان سورپرایز آذری جهرمی با تمام تبلیغاتی که برایش شکل گرفت، قرار است در آینده چه عملکردی از خود به جای بگذارد.

ارسال نظر