مدیرعامل کوین بیس به مقررات جدید ارزهای دیجیتال در آمریکا واکنش نشان داد

مارک وارن، سناتور آمریکایی اصلاحیه‌ای را پیشنهاد کرد که در آن برخی رمزارزها مناسب و برخی نامناسب تلقی می‌شوند. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس در توییتر خود این لایحه را «فاجعه‌بار» خواند.

مدیرعامل کوین بیس به مقررات جدید ارزهای دیجیتال در آمریکا واکنش نشان داد

واکنش مدیرعامل کوین بیس به مقررات جدید ارزهای دیجیتال

سناتور آمریکایی، مارک وارن دیروز اصلاحیه‌ای را پیشنهاد کرد که در آن مشخص می‌شود کدام فناوری‌های بنیادی ارزهای دیجیتال مناسب هستند. در پی این اعلامیه سنا، برایان آرمسترانگ با انتشار یک پیام توییتری، این اصلاحیه لایحه را «فاجعه‌بار» خواند.

به همین ترتیب، ایلان ماسک نیز در پاسخ به این توییت گفت که با برایان موافق است. ماسک اظهار داشت: «الان زمان انتخاب برندگان یا بازندگان فناوری ارزهای دیجیتال نیست. هیچ بحرانی وجود ندارد که مقررات شتاب‌زده را اجبار کند.»

در همین حال، آرمسترانگ وضعیت را بیشتر توضیح داد: «سناتور مارک وارنر از اعتباردهندگان فرایند اثبات سهام پایبندی به قوانین غیرقابل‌اجرا را درخواست کرده، اما از استخراجگران اثبات کار نه. چرا؟ مشخص نیست، اما ما می‌توانیم خودمان را شرایطی ببینیم که سنا تصمیم بگیرد کدام نوع ارزهای دیجیتال از مقررات دولتی جان سالم به در می‌برند.»

در نتیجه، سناتور وارنر پس از مواجه شدن با واکنش شدید صنعت ارزهای دیجیتال و دیگر قانون‌گذاران، اصلاحیه پیشنهادی خود را مورد بازبینی قرار داد.

در نهایت، مدیرعامل کوین بیس تأکید کرد که اگر ایالات متحده از توسعه و نوآوری ارزهای دیجیتال استفاده نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد.

آرمسترانگ اشاره کرد: «این کشور در معرض خطر یک بحران مالی قرار دارد و در حال ازدست‌دادن یکی از سریع‌ترین بخش‌های رشد اقتصادی است. تصور کنید اگر اینترنت را ازدست‌داده بودیم و بزرگ‌ترین شرکت‌های اینترنتی در خارج از کشور ساخته شده بودند.»

بیشتر بخوانید: معافیت استخراج‌کنندگان آمریکایی بیت کوین از قوانین مالیاتی

ارسال نظر