شما بگویید: آیا وزیر ارتباطات به پیامک شما پاسخ داد؟

رسانه کلیک - آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران در گذشته با اشتراک شماره خود از کاربران خواست به وی پیامک بفرستند. آیا آذری جهرمی به پیامک شما پاسخ داده است؟

شما بگویید: آیا وزیر ارتباطات به پیامک شما پاسخ داد؟

از این پس تصمیم گرفتیم با انتشار مقالاتی با عنوان «شما بگویید» در رسانه کلیک، نظر شما کاربران عزیز را در رابطه با مسائل روز جویا شویم. این مقالات به صورت سوالی بوده و از شما عزیزان درخواست می شود پاسخ خود را به صورت کامنت با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. در صورتی که موضوع خاصی مدنظرتان است، آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا در رابطه با آن همه پرسی انجام دهیم.

در اولین قسمت این مقالات به سراغ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران رفته‌ایم تا یکی از اقدامات اخیر وی را مورد پرسش قرار دهیم ( بیوگرافی آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ). در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

طی روزهای گذشته وزیر ارتباطات با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن همراه خود از هموطنان تقاضا کرد تا با ارسال پیامک مشکلات خود را در رابطه با 7 روز قطعی اینترنت با او به اشتراک بگذارند ( محمد جواد شماره داد ).

وزیر جوان دولت دوازدهم با به اشتراک گذاشتن شماره همراه خود نوشت:

«شماره تلفن بنده: ۰۹۱۲۲۹۹۷۸۲۱

دوستان عزیز سلام، این ده روز اندازه‌ ده سال برایم گذشت. برای رضایت شما بسیار تلاش کردم، بالاخره درسته امنیت مهمه ولی اگر در کنار آزادی باشه.

می‌دونید که برای من ⁧#نظر_مردم و #حق‌الناس⁩ از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات در آینده نظرات و پیشنهاداتون و یا خسارت‌هایی که بهتون وارد شده یا حتی درد و دل‌هاتون رو لطفا کامنت بگذارید یا برایم به شماره تلفنم ۰۹۱۲۲۹۹۷۸۲۱ پیامک بفرمایید (می‌توانید متن پیامک‌های خود را برایم در توییتر و اینستاگرام منتشر کنید تا بقیه هم استفاده کنند).

من کاملا و صد درصدی در خدمت شما و در کنار شما هستم که صحبت‌هایتان را بشنوم. یک دست صدا ندارد باید ⁧#همه‌با‌هم⁩ باشیم. دوستدار شما، محمد جواد.»

این اقدام وزیر ارتباطات واکنش‌ها بسیاری را با خود به همراه داشت. در حالی که بسیاری از افراد این اقدام وزیر را چندان لازم و صروری نمی‌خوانند، بخش زیادی از مردم با ارسال پیامک و یا نوشتن کامنت در اینستاگرام تلاش کردند تا جای ممکن مشکلاتی که در این مدت با آن درگیر بودند را با وزیر ارتباطات به اشتراک بگذارند. همان شب جهرمی با پاسخ به عده ای از مخاطبان شبکه اجتماعی اش تلاش کرد دلجویی لازم را انجام دهد.

وزیر ارتباطات آذری جهرمی پیامک

پس از چند روز جهرمی با ارسال پیامک به پیامک‌هایی که دریافت کرده بود، پاسخ داد و عنوان کرد به زودی به مشکلات آنها پاسخ داده و رسیدگی خواهد کرد. جهرمی در پاسخی مشترک به پیامک‌ها نوشت: «سلام وقت شما بخیر. بیش از دویست هزار پیامک برایم ارسال شده است. کمی زمان برد تا پیامک شما را بخوانم. اما مطمئن باشید در خدمت خواهم بود. از این که بزرگوارانه به این خادم کوچک خود اعتماد فرمودید و پیامک ارسال کردید، بسیار ممنونم. ارادتمند شما، محمد جواد.»

وزیر ارتباطات آذری جهرمی پیامک

وزیر ارتباطات با به اشتراک گذاشتن استوری‌ها عده زیادی از مردم که این پاسخ وزیر را استوری کرده بودند، تلاش کرد نشان دهد در زمانی نه چندان دور به مشکلاتشان رسیدگی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات آذری جهرمی پیامک

7 روز قطعی اینترنت بین‌الملل در کشور بی خبری و پیچیدگی‌هایی به همراه داشت. یک هفته‌‌ای که دقیقا مصداق بارز گم شدن در جزیره ناشناخته‌ای را داشت که دور از تمام اتفاقات جهان و دنیا در پی راه گریزی بودیم. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی ایران با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم کرده و با ضررهای زیادی مواجه شده و به گونه ای زمین گیر شدند.

ضررهای زیادی به کسب و کارها زده شده و بسیاری به فکر ترک وطن افتادند ( دور باطل ناامیدی؛ به روزنه‌ای به نام مهاجرت ختم شده است ). ضررهای هنگفتی که هنوز معلوم نیست چگونه جبران می شوند ( آذری جهرمی: جمع‌بندی خسارات قطع اینترنت در حال انجام است ).

حال نوبت شماست که بگویید: آیا وزیر ارتباطات پاسخ شما را داد؟ آیا از پاسخی که دریافت کردید راضی بودید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر