وزیر ارتباطات: ایرانی‌ها رمز عبور اینستاگرام را تغییر دهند!

رسانه کلیک –  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری نسبت به هک شدن سرورهای اینستاگرام و انتشار میلیون‌ها رمز عبور اکانت اینستاگرام هشدار داد و از کاربران ایرانی درخواست کرد تا رمز عبور اینستاگرام خودشان را تغییر دهند.

وزیر ارتباطات: ایرانی‌ها رمز عبور اینستاگرام را تغییر دهند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نسبت به هک شدن سرورهای اینستاگرام و انتشار میلیون‌ها رمز عبور اکانت اینستاگرام هشدار داد و از کاربران ایرانی درخواست کرد تا رمز عبور اینستاگرام خودشان را تغییر دهند تا دچار مشکلی در این شبکه اجتماعی نشوند.

وزیر ارتباطات در این باره گفت: خبری به دست من رسیده که حاکی از هک شدن سرورهای اینستاگرام و انتشار میلیون‌ها رمز عبور اکانت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام است. من به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران ایرانی، توصیه می‌کنم که هر چه سریعتر نسبت به تغییر رمز عبور اینستاگرام خود اقدام کنید. البته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند، اما در هر صورت اقدام پیشگیرانه عقلانی است.

جهرمی تصریح کرد: هنگامی که شرکت‌های بزرگ دنیا در برابر هک قابل نفوذ هستند، فرض ایمن پنداری که در ایران رایج شده است کاملا اشتباه است و شرکت‌های ایرانی باید توجه ویژه‌ای به ارتقا وضعیت امنیتی و حفظ حریم خصوصی کاربران داشته باشند.

ارسال نظر