تماشا کنید | دوربین زیر نمایشگر گوشی می میکس ۴ شیائومی

بعد از انتشار شایعات فراوان پیرامون مشخصات گوشی می میکس ۴، بالاخره شیائومی بطور رسمی زمان پرده برداری از این محصول شگفت انگیز را اعلام کرد. 

تماشا کنید | دوربین زیر نمایشگر گوشی می میکس ۴ شیائومی

با توجه به پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد تا ۱۰ آگوست و ساعت ۷.۳۰ بعدازظهر به وقت پکن از جدیدترین شاهکار خود رونمایی کند.

طبق شایعات منتشر شده اعلام شده است می میکس ۴ اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش (UDC) بهره خواهد برد.

با توجه به زمان رونمایی اعلام شده به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد پیش از مراسم آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ از گجت جدید خود رونمایی کند.

گفته می‌شود همانند سامسونگ که در نظر دارد دارد از محصولات متنوعی همچون گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ پرده برداری کند، شیائومی نیز قصد دارد دارد در مراسم پیشِ روی خود از سری گوشی‌های Mi CC11، سری تبلت‌های می پد ۵ و رابط کاربری MIUI 13 رونمایی کند.

وب‌سایت TENAA نیز طی روزهای اخیر مشخصات یک دستگاه با شماره مدل 2016118C را منتشر کرد. به نظر می‌رسد این گوشی همان می میکس ۴ باشد.

طبق اطلاعات اعلام شده است گجت مورد بررسی در ۳ حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین ویدیو پنل جلویی این گجت در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که حضور فناوری UDC را تایید می‌کند:

با توجه به استفاده از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش در گوشی می میکس ۴ شیائومی، انتظار می‌رود این محصول بتواند یک تجربه فوق‌العاده برای کاربران به ارمغان آورد.

البته با توجه به استفاده از فناوری UDC احتمالا صفحه نمایش می میکس ۴ به رزولوشن +FHD محدود شود. البته گفته می‌شود پنل جلویی این دستگاه به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به دیگر پنل‌های ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت.

به نظر شما این گوشی می‌تواند با گلکسی فولد ۳ سامسونگ رقابت کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حجم ویدیو: 1.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 | دانلود ویدیو
ارسال نظر