ویدیو آنباکسینگ گلکسی واچ 3 قبل از رونمایی منتشر شد

رسانه کلیک - در یکی از کانال‌های یوتیوب، ویدیو آنباکسینگ گلکسی واچ 3 قبل از رونمایی اصلی شرکت منتشر شده است که احتمالا یک خرده‌فروش در امارات آن را فروخته است. 

ویدیو آنباکسینگ گلکسی واچ 3 قبل از رونمایی منتشر شد

ویدیویی در کانال یوتیوب The Mobile Central منتشر شده که آنباکسینگ کامل و تنظیمات ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ که هنوز از آن رونمایی نشده است را نشان می‌دهد. آن‌طور که از ویدیو مشخص است یک خرده‌فروش که به احتمال زیاد در کشور امارات است، این ساعت هوشمند را قبل از تاریخ رونمایی آن فروخته است.

این ویدیو یک نمایش کوتاه یا جاسوسی از گلکسی واچ 3 نیست، بلکه ویدیو آنباکسینگ کامل است. ساعت موجود در این ویدیو مدل SM-R850 به رنگ برنز و 41 میلی‌متری است.

فردی که این ویدیو را ضبط کرده، قبل از اینکه ساعت را تنظیم کند، آن را با ساعت‌های هوشند دیگر موجود در بازار مانند اپل واچ سری 4 و گلکسی واچ‌های قبلی مقایسه کرده است. گلکسی واچ 3 بند چرمی خواهد داشت؛ اما هنوز مشخص نیست که این چرم طبیعی است یا مصنوعی.

برداشت اولیه از این ویدیو این است که شرکت سامسونگ برای ساخت این ساعت خود از مواد مرغوبی استفاده کرده است. ساز ۴۱ میلی‌متر این ساعت برای دست‌های کوچک و ظریف طراحی شده است و در این ویدیو نیز بند ساعت روی دست فرد باریک است.

رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در تاریخ ۵ آگوست برگزار می‌شود و از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی واچ ۳، گلکسی Z فولد ۲ و گلکسی تب S7 رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر