ویژگی‌های سخت‌افزاری گوشی هوشمند هواوی Y9a لو رفت

رسانه کلیک - اطلاعات سخت‌افزاری گوشی هوشمند هواوی Y9a توسط تصاویری که از بنر تبلیغاتی آن منتشر شده است لو رفت. قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

ویژگی‌های سخت‌افزاری گوشی هوشمند هواوی Y9a لو رفت

گوشی هواوی Y9a از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به اینجوی ۲۰ پلاس است و دوربین کشویی دارد. در قسمت بالای نمایشگر این گوشی بریدگی یا حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار نگرفته است. همچنین ماژول دوربین در پنل پشتی آن طراحی دایره شکل دارد و فلش، دوربین چهارگانه و حسگر را شامل می‌شود.

این گوشی برخلاف اینجوی ۲۰ پلاس، دوربین چهارگانه دارد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض آن ۸ مگاپیکسل است. این گوشی از دوربین ۲ مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش میزان عمق تصویر استفاده می‌کند.

اطلاعات به دست آمده از بنر تبلیغاتی این گوشی نشان می‌دهد که یکی از مدل‌های هواوی Y9a مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. در حقیقت به نظر می‌رسد مدل‌های دیگر این گوشی هوشمند با حافظه رم یا حافظه ذخیره‌سازی متفاوت معرفی شوند.

حسگر اثرانگشت بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار در قاب پشتی آن‌ها وجود دارد. اما حسگر اثرانگشت این گوشی در لبه‌های کناری آن قرار گرفته است. این مسئله باعث می‌شود که کاربران هنگام استفاده از آن دچار مشکل شوند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره ظرفیت باتری گوشی هواوی Y9a منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که این گوشی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی کند. هواوی اعلام کرده است که محصول جدید خود را در ۲ رنگ عرضه خواهد کرد. با این وجود خبری درباره قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است.

ارسال نظر