ویژگی‌های کلیدی آمازفیت پاپ پرو و تاریخ رونمایی آن مشخص شد

رسانه کلیک - هوآمی در تیزری که از ساعت هوشمند جدید آمازفیت پاپ پرو خود منتشر کرده است به ویژگی‌های کلیدی و تاریخ رونمایی 1 دسامبر (11 آذر) این ساعت اشاره کرده است.

ویژگی‌های کلیدی آمازفیت پاپ پرو و تاریخ رونمایی آن مشخص شد

ماه پیش هوآمی از یک ساعت هوشمند جدیدی به نام آمازفیت پاپ در چین رونمایی کرد. این ساعت دارای طراحی مربعی شکل است و چندین گزینه قابل توجه برای ردیابی سلامتی دارد. این شرکت چینی حالا تیزری از نسخه پرو این ساعت که به زودی رونمایی می شود را منتشر کرده است. در این تیزر نشان داده می شود که این دستگاه در 1 دسامبر (11 آذر) رونمایی خواهد شد.

این تیزر بعضی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه را نیز به نمایش گذاشته است. شرکت هوآمی همچنین قول داد که مشخصات کامل را در تاریخ برنامه ریزی شده ارائه دهد. در میان مشخصات ذکر شده، یک صفحه نمایش 1.43 اینچی OLED وجود دارد. همچنین به نظر می رسد این ساعت مجهز به NFC و ردیابی 24 ساعته ضربان قلب باشد. این ساعت هوشمند با الگوریتم Amazfit's PAI وارد بازار می شود تا شما را فعال و با انگیزه نگه دارد. این ساعت همچنین بیش از 60 حالت مختلف ورزشی خواهد داشت.

ویژگی‌های فاش شده آمازفیت در بعضی از کالاهای دیگر موجود در بازار مانند Bip U نیز یافت می شود ولی ویژگی که ساعت هوشمند پاپ پرو به خاطر آن برجسته وخاص می شود، وجود GPS در این ساعت است. این ویژگی نشان دهنده این است که دیگر نیازی به تلفن همراه برای موقعیت یابی ندارید. علاوه بر این این ساعت هوشمند آینده میکروفون داخلی نیز دارد.

هوامی هنوز جزئیات قیمت این ساعت هوشمند پاپ پرو را فاش نکرده است ولی به نظر می رسد که قیمت این ساعت هوشمند کمی بالاتر از قیمت مدل پاپ یعنی 349 یوآن (معادل 52 دلار) باشد. نسخه پرو این گوشی احتمالا به قیمت 399 یوآن (معادل با 60 دلار) به فروش برسد. انتظار داریم که این ساعت در رنگ‌های همیشگی مدل پاپ مانند سبز، مشکی و صورتی موجود شود. مدلی که در تیزر به نمایش گذاشته شده است سبز رنگ است.

ارسال نظر