پتنت دستگاه بدون دکمه فیزیکی سامسونگ معروف به ژست فشار Galaxy Z Fold خبرساز شد

رسانه کلیک - سامسونگ با معرفی گلکسی فولد ۲ به کاربران نشان داد که می‌تواند مسیر تکنولوژی را تغییر دهد. پتنت دستگاه بدون دکمه فیزیکی یکی دیگر از برنامه‌های بلندپروازانه این غول کره‌ای است. 

پتنت دستگاه بدون دکمه فیزیکی سامسونگ معروف به ژست فشار Galaxy Z Fold خبرساز شد

به لطف طراحی مجدد صفحه نمایش‌های تاشو، یک تجربه بزرگ بین گلکسی فولد و گلکسی فولد ۲ برای کاربران به وجود آمد و به جای یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی روی پنل جلویی دستگاه که حاشیه‌های بزرگی داشته و کار را برای انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه سخت می‌کند، یک نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچ می‌تواند به کاربران در به پایان رساندن انواع کارهای خود کمک کند. اکنون می‌توانیم شاهد پیشرفت دیگری در مدل نسل بعدی باشیم که قرار است اواخر سال جاری ارائه شود.

به تازگی شرکت سامسونگ پتنت دستگاه بدون دکمه فیزیکی را در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده است که با عنوان "ژست فشار Galaxy Z Fold" شناخته می‌شود. از آنجایی که ممکن است برخی کاربران استفاده از دکمه‌های کنار دستگاه را هنگام تا شدن دشوار بدانند، این پتنت جدید سامسونگ، شیوه‌ای جدید را برای حل این مشکل ارائه می‌کند که از طریق آن کاربر می‌تواند انتخاب کند که هر حرکت چه بازخوردی به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال، برای روشن کردن دستگاه، کافی است کاربر یک‌بار به کناره دستگاه ضربه بزند یا برای کنترل میزان صدای دستگاه، با کشیدن انگشت به بالا و پایین این کار امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین با وجود این ژست‌های فشاری، می‌توان آنها را جایگزین مناسبی برای دکمه‌های فیزیکی دانست.

طبق اعلام وبسایت لتس‌گو‌دیجیتال، گوشی‌های تاشو در آینده باریکتر خواهند شد. به همین دلیل، ضروری است که تولیدکنندگان بتوانند از کنترل‌های مجازی استفاده کنند.

این وبسایت همچنین اشاره کرده احتمال استفاده از گلس‌های بسیار باریک نسل جدید (UTG 2.0) در گلکسی فولد ۳ وجود دارد که یکی از ویژگی‌های آن، پشتیبانی از قلم اس‌پن است.

آیا شمل برای خرید نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ آماده هستید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون محصولات تاشو با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر