پتنت پنل دوطرفه کشویی شیائومی به ثبت رسید

رسانه کلیک - به تازگی پتنت پنل دوطرفه کشویی شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است که از طراحی آینده‌نگرانه گوشی‌های پیشروی این غول فناوری چینی خبر می‌دهد. 

پتنت پنل دوطرفه کشویی شیائومی به ثبت رسید

شرکت شیائومی به تازگی از یک طرح مفهومی جدید پرده‌برداری کرده است که نشان‌دهنده برنامه‌های آینده‌نگرانه این شرکت به منظور تولید محصولاتی با قابلیت‌های جذاب و کاربردی است.

با توجه به تصویر منتشر شده، پتنت پنل دوطرفه کشویی شیائومی از یک مکانیزم خاص و صفحه نمایش دوم بهره می‌برد. این پتنت در ماه ژانویه ثبت و هفته گذشته در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

با توجه به گزارشی که توسط وبسایت «لتس‌گو‌دیجیتال» منتشر شده است، غول فناوری چینی پتنت خاصی را ثبت کرده است که از طریق مکانیزم بکار رفته در آن، کاربر می‌تواند با هر دو طرف دستگاه بدون هیچ تداخلی کار کند.

مکانیزم این دستگاه طوری است که از هر دو سمت چپ و راست قابلیت لغزندگی داشته و حالت کشویی دوطرفه را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

با نگاه به تصویر منتشر شده از این گجت آینده‌نگرانه، یکی از جالب‌ترین بخش‌های این دستگاه، دوگانه بودن استفاده از آن است که هر کدام می‌تواند برای یک منظور مورد استفاده قرار گیرد.

برای مثال وقتی که کاربر دستگاه را به سمت چپ بکشد، ماژول دوربین را می‌تواند مشاهده کند. این درحالی است که کاربر با کشیدن این محصول به سمت راست، می‌تواند یک صفحه نمایش ثانویه را ببیند. این صفحه نمایش باریک بوده اما بلندی آن به اندازه صفحه اصلی دستگاه است.

این تلفن هوشمند شبیه هر وسیله دیگری در بازار است اما با این تفاوت که در گجت فوق، صفحه نمایشی وجود دارد که کل قسمت جلویی آن با صفحه اصلی پوشانده شده است. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این گجت، عدم وجود دوربین سلفی در آن است که این مسئله نشان‌دهنده استفاده از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی است.

همچنین دوربین پشت نیز در این محصول در حقیقت بین دو صفحه نمایش قرار گرفته است که باعث می‌شود محصول در دست کاربر بسیار جذاب به نظر برسد.

هنوز مشخص نیست که این غول فناوری در حال کار روی دستگاه مذکور هست یا خیر. اما این شرکت قبلا هم محصولات عجیبی را به بازار عرضه کرده است. بنابراین امکان عرضه این محصول نیز از شیائومی دور از انتظار نیست.

ارسال نظر