آمریکا آماده‌ترین کشور برای پذیرش ارزهای دیجیتال است

رسانه کلیک - بر اساس تحقیقات اخیر پلتفرم ارزهای دیجیتال Crypto Head، آمریکا آماده‌ترین کشور برای پذیرش گسترده دارایی‌های دیجیتال است. از طرف دیگر، قبرس کشوری است که مردم آن بیشتر از همه به ارزهای دیجیتال علاقه دارند.

آمریکا آماده‌ترین کشور برای پذیرش ارزهای دیجیتال است

رتبه‌بندی پذیرش ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف

با وجود ناامن بودن دارایی‌های دیجیتال از نظر مقررات، محبوبیت آن‌ها هنوز در بین سرمایه‌گذاران در حال افزایش است. درحالی‌که هر کشور رویکرد خاص خود را نسبت به این بازار دارد، تحقیقات اخیر پلتفرم ارزهای دیجیتال Crypto Head نشان داد که کدام کشورها بیشتر به آن گرایش دارند و ممکن است پذیرش گسترده در آن‌ها اتفاق بیفتد.

این پلتفرم چندین آمار از جمله تعداد جستجوهای گوگل سالانه واژه «ارز دیجیتال» برای هر 100،000 نفر، افزایش سالانه پرسش‌های ارزهای دیجیتال و تعداد خودپردازهای ارزهای دیجیتال را ترکیب کرد و محاسبه کرد که آمریکا با شاخص 7.13 از 10، آماده‌ترین کشور برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال است.

مقام دوم در این تحقیق متعلق به قبرس با شاخص 6.47 است، درحالی‌که 3 کشور بعدی در لیست سنگاپور با شاخص 6.30، هنگ‌کنگ با 6.27 و انگلستان با 6.06 هستند.

با درنظرگرفتن موضع تند دولت انگلستان در مورد ارزهای دیجیتال، کسب مقام پنجم یک موفقیت بزرگ برای انگلیسی‌ها محسوب می‌شود. جالب اینجاست که کشور کوچک اسلوونی با کمی بیش از 2 میلیون نفر جمعیت، شاخص 5.96 دارد و در رتبه هفتم قرار دارد.

در مورد دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال، بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، آمریکا، با اختلاف قابل‌توجهی پیشرو است. در ایالات متحده 17،436 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال وجود دارد که به این معنی است که برای هر 19،023 شهروند آمریکایی یک دستگاه وجود دارد. مقام دوم متعلق به کانادا است که تنها 1400 دستگاه خودپرداز دارد. بااین‌حال، بیشترین تراکم در هنگ‌کنگ است، جایی که می‌توان در هر 8 کیلومترمربع یک دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

قبرس عاشق ارزهای دیجیتال است!

بر اساس تعداد جستجوها برای هر 100،000 نفر، Crypto Head مشخص کرد که قبرس علاقه‌مندترین کشور به دارایی‌های دیجیتال است. طبق این آمار، بیش از 30 درصد از مردم محلی در سال گذشته «ارز دیجیتال» را در گوگل جستجو کرده‌اند.

کشورهای کوچک سنگاپور و جبل‌الطارق با درصد بسیار مشابهی مانند قبرس به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. با کمال تعجب، ایالات متحده آمریکا که در رده‌بندی فوق‌الذکر در رتبه اول قرار داشت، حتی در میان 10 کشور اول این بخش از آمار نیست.

ارسال نظر