احتمال اضافه شدن بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت در آمازون

پس از انتشار یک آگهی استخدام برای موقعیت شغلی مدیر محصولات بلاک چین در آمازون، احتمال اضافه شدن بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت در این فروشگاه آنلاین بیشتر شده است.

احتمال اضافه شدن بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت در آمازون

پرداخت با بیت کوین در آمازون

آمازون به دنبال استخدام یک مدیر محصولات بلاک چین و ارز دیجیتال برای تیم تجربه و پذیرش پرداخت خود است که مسئول تسهیل پرداخت میلیاردها مشتری آنلاین این شرکت است.

یک سخنگوی آمازون در پاسخ به آگهی استخدام 22 ژوئن این شرکت گفت: «ما معتقدیم آینده بر اساس فناوری‌های جدید ساخته خواهد شد که پرداخت‌های مدرن، سریع و ارزان را امکان‌پذیر می‌کنند و امیدواریم که این آینده را دراسرع‌وقت برای مشتریان آمازون به ارمغان بیاوریم.»

در این مرحله هنوز مشخص نیست که آمازون چگونه بیت کوین را در تجربه کاربری خود ادغام خواهد کرد.

این موقعیت تغییری تعیین‌کننده برای غول تجارت الکترونیکی جهانی است که محصولات و خدمات آن به‌صورت آنلاین در همه جا موجود است. در نوامبر سال 2017 معاون رئیس آمازون، پاتریک گوتیه، توضیح داد که این شرکت قصد ندارد بیت کوین را بپذیرد زیرا تقاضای کافی برای آن وجود ندارد و دامنه‌های مربوط به بیت کوین را فقط برای محافظت از نام تجاری خود خریداری کرده است.

در اوج تقاضا در سال 2017، ارزش بازار بیت کوین به 336 میلیارد دلار رسید. چهار سال و یک چرخه هاوینگ بعد، ارزش بازار بیت کوین رکورد یک تریلیون دلار را شکسته است.

اگر آمازون شروع به تسهیل پرداخت‌های بیت کوین کند، مطمئناً میلیون‌ها کاربر به فناوری بلاک چین معرفی خواهد شد که پذیرش را تسریع کرده و ما را به استاندارد بیت کوین نزدیک خواهد کرد.

ارسال نظر