امکان پرداخت هزینه بلیت با بیت کوین در سینماهای ای ام سی تا سال 2022

شرکت ای ام سی (AMC) که صاحب بزرگ‌ترین زنجیره سینماها در جهان است، قصد دارد تا سال 2022 امکان پرداخت بهای بلیت با بیت کوین را برای مشتریان فراهم کند.

امکان پرداخت هزینه بلیت با بیت کوین در سینماهای ای ام سی تا سال 2022

پرداخت هزینه بلیت با بیت کوین در سینماهای ای ام سی

شرکت آمریکایی اپراتور سینمای AMC Entertainment، از برنامه خود برای راه‌اندازی پرداخت هزینه بلیت با بیت کوین تا سال 2022 خبر داد.

آدام آرون، مدیرعامل ای ام سی طی یک کنفرانس در مورد نتایج سه‌ماهه دوم شرکت اعلام کرد که این زنجیره سینمایی قصد دارد زیرساخت‌های آماده پذیرش پرداخت بیت کوین برای بلیت آنلاین فیلم‌ها را تا پایان سال 2021 آماده کند.

درحالی‌که جزئیات مربوط به برنامه ای ام سی برای پذیرش بیت کوین اندک است، آرون اشاره کرد که تقاضا برای خرید بلیت سینما با ارزهای دیجیتال توسط مشتریان زیاد است.

نتایج سه‌ماهه دوم ای ام سی نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری را نشان داد. درآمد این دوره 444 میلیون دلار گزارش شد که در مقایسه با درآمد 18.9 میلیون دلاری سه‌ماهه دوم سال 2020 بسیار قابل‌توجه است. زیان خالص نیز از 561 میلیون دلار یا 5.38 دلار برای هر سهم به 349 میلیون دلار یا 0.71 دلار برای هر سهم در سال کاهش‌یافته است.

همراه با راه‌اندازی پرداخت‌های بیت کوین، ای ام سی همچنین برنامه‌هایی را برای افتتاح بیش از 12 مکان در سراسر ایالات متحده، اروپا و خاورمیانه در سال جاری اعلام کرد.

نتایج چشمگیر ای ام سی در سه‌ماهه دوم امسال تنها یک سال پس از آن ظاهر شد که این شرکت آماده ورشکستگی بود؛ زیرا به دلیل شروع ویروس کرونا، این اپراتور سینما مجبور به تعطیلی سالن‌ها شده بود.

در میان درگیری جهان با ویروس کرونا، بخش سابردیت r/Wallstreetbets که برای پامپ و دامپ (Pump and Dump) سهام‌های مختلف بدنام شده‌اند، تصمیم گرفتند تا توجه خود را بر روی سهام این شرکت متمرکز کنند و موفق شدند در ماه ژانویه قیمت آن را نسبت به سال گذشته 900 درصد افزایش دهند. قیمت سهام ای ام سی، پس از ریزش تا 2.60 دلار، در هنگام نوشتن این مطلب به قیمت 34 دلار مبادله می‌شود که نشانگر رشدی 1200 درصد است!

بیشتر بخوانید: فیلم جدید آنتونی هاپکینز به‌صورت NFT فروخته خواهد شد!

ارسال نظر