پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تر و دوطرفه بهره خواهد برد

رسانه کلیک - طبق گزارش جدید منتشر شده درباره ساعت‌های هوشمند آینده اپل گفته می‌شود پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است. 

پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تر و دوطرفه بهره خواهد برد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی محصولات جدید شرکت اپل، اخبار پیرامون آنها نیز بیشتر می‌شوند. طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تری بهره خواهد برد که یکی از مزایای آن، ایجاد فضای بیشتر برای دیگر اجزا سخت‌افزاری ساعت است.

این گزارش توسط خبرگزاری MacRumors منتشر شده و در آن اعلام شده است غول فناوری کوپرتینو از یک پردازنده دوطرفه برای ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود این چیپست توسط یک تامین کننده تایوانی در اختیار اپل قرار خواهد گرفت.

این کمپانی تایوانی اعلام کرده است پردازنده‌های جدید امکان استفاده از فضای بیشتر را در اختیار دیگر اجزا سخت‌افزاری ساعت محیا می‌کند. نام پردازنده مورد اشاره "S7" اعلام شده است. طبق برنامه همیشگی غول فناوری آمریکایی، این کمپانی قصد دارد تا در ماه سپتامبر از سری هفتم ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کند. نسل قبلی این ساعت‌ها نیز دقیقا در سپتامبر سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

طبق گزارشات، اعلام شده است صفحه نمایش بکار رفته در گجت پوشیدنی پیشرو از حاشیه‌هایی کمتر استفاده کرده و به واسطه تکنیک جدید اپل روی این محصولات، احتمالا فاصله بین صفحه و گلس نزدیک‌تر خواهد شد.

دو خبر دیگری که پیرامون ساعت‌های اپل در فضای مجازی منتشر شده است، طراحی صاف صفحه همراه رنگ جدید سبز نعنایی را تایید می‌کند. هم‌چنین گفته می‌شود این ساعت‌ها از حسگر تشخیص قندخون نیز بهره خواهند برد.

حال باید دید کدامیک از شایعات ذکر شده درباره ویژگی‌های جدید سری هفتم ساعت‌های اپل به وقوع خواهد پیوست. با ما همراه باشید تا شمارا از جدیدترین اخبار پیرامون محصولات پیشروی این غول فناوری آگاه کنیم.

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر