پشتیبانی پلی استیشن های نسل 5 سونی از ویژگی های ارتباطی وای-فای نسل 6 و بلوتوث 5.1

رسانه کلیک - پلی استیشن ­های نسل 5 سونی از ویژگی­ های ارتباطی وای-فای نسل 6 و بلوتوث 5.1 ساپورت می ­کند.

پشتیبانی پلی استیشن های نسل 5 سونی از ویژگی های ارتباطی وای-فای نسل 6 و بلوتوث 5.1

قرار است که سونی نسل بعدی کنسول­های بازی-پلی استیشن سونی 5(aka PS5)- را در تعطیلات سال جدید عرضه کند. پیش از این، کمپانی سونی برخی از جزئیات کلیدی این کنسول را منتشر کرد.

در حال حاضر، ویژگی­های ارتباطی سونی نسل 5 به طور آنلاین لو رفته است. گزارش ­های رسیده از وبلاگ ­های تکنولوژی برزیل، نشان می­ دهد که این کنسول قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 6 و همچنین Bluetooth 5.1 را دارا می­باشد.

طبق گزارش ها این دستگاه در دو ورژن ساخته می‌شود و قابل خریداری است، یک مدل استاندارد و دیگری مدل '' Discless '' که فاقد قابلیت ذخیره‌سازی است. SSD ها و Disc های بازی می توانند تا ۱۰۰گیگابایت حافظه را پشتیبانی کنند.

سونی در ساخت این دستگاه از ۵ پردازنده AMD با CPU Zen 2 و Navi GPU همراه با PCIe 4.0 SSD فوق سریع و یک ساختار انتقال دیتای جدید استفاده می‌کند. کنترلر Dual Sense جدید با قابلیت بازخورد لمسی، میکروفون داخلی و طراحی ارگونومیک وسازگار با اناتومی انسان طراحی شده است.

علی رغم اینکه این شرکت هنوز تاریخ دقیق روانه کردن این محصول به بازار را اعلام نکرده است، گزارش ها حاکی از این است که Sony PS5 احتمالا از تاریخ ۲۰ نوامبر امسال به فروش می‌رسند. نسخه دیجیتال ان احتمالا قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار خواهد داشت در حالی که نسخه استاندارد آن حدود ۴۹۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

ارسال نظر