پشتیبانی گلکسی فولد ۳ از اس پن تایید شد

پیش از این شایعاتی مبنی بر پشتیبانی گلکسی فولد ۳ سامسونگ از اس‌پن منتشر شده بود. حال این خبر توسط یک سازمان دولتی آمریکایی تایید شده است. 

پشتیبانی گلکسی فولد ۳ از اس پن تایید شد

طی ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره پشتیبانی گلکسی فولد ۳ سامسونگ از قلم اس‌پن منتشر شده بود. حال با انتشار اطلاعات جدید توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، این شایعات به وقوع پیوسته است.

طبق اطلاعات منتشر شده در فهرست محصولات تایید شده توسط سازمان دولتی مورد اشاره، گلکسی فولد ۳ اولین دستگاه تاشو سامسونگ خواهد بود که از اس‌پن پرو پشتیبانی خواهد کرد.

مدل پرو قلم‌های سامسونگ ماه ژانویه معرفی شد. این نسخه برخلاف مدل معمولی از قابلیت‌های بیشتر از یک قلم عادی بهره می‌برد. در واقع کاربران با استفاده از این محصول بلوتوثی می‌توانند از قابلیت‌های "Air Action" قلم گلکسی نوت ۲۰ نیز استفاده کنند.

طبق برچسب لو رفته از اس‌پن پرو، به نظر می‌رسد این محصول تنها از گلکسی فولد ۳ پشتیبانی نکرده و دیگر گلکسی‌های موجود در خانواده سامسونگ مثل تبلت، کامپیوتر و... نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

گفته می‌شود این قلم هوشمند از گوشی‌های دارای رابط کاربری OneUI 3.1، پشتیبانی کرده و برای شارژ کردن آن یک درگاه USB-C با ورودی نیم وات در نظر گرفته شده است. البته هنوز تصویری از ظاهر این محصول منتشر نشده است. اما یکی از نقاط ضعف قلم جدید می‌تواند شارژی بودن آن برای افرادی باشد که از اس‌پن بصورت مداوم استفاده می‌کنند.

بنابراین با توجه به اطلاعات منتشر شده پشتیبانی فولد جدید از اس‌پن پرو امری حتمی خواهد بود. البته گفته می‌شود این قلم بطور جداگانه در کنار گجت‌های جدید سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. اما احتمال حضور آن بصورت باندل در پیش‌فروش فولد ۳ وجود دارد.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم از قلم جدید در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ به عنوان یک محصول جداگانه رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر