ایجاد کانال پلتفرم «تکیه» در سامانه «شاد» با ترافیک اینترنت رایگان

به گزارش مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی، کانال پلتفرم «تکیه» در سامانه آموزشی شاد ایجاد شد و ۱۰ کانال تلویزیون اینترنتی به پخش زنده مراسم محرم امسال اختصاص داده شد.

ایجاد کانال پلتفرم «تکیه» در سامانه «شاد» با ترافیک اینترنت رایگان

رونمایی از پلتفرم «تکیه» در ایام محرم ۱۴۰۰

حسین محمدی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید پلتفرم «تکیه» همزمان با ایام محرم امسال گفت: ترافیک اینترنت برای استفاده کنندگان از این پلتفرم رایگان است.

وی با اشاره به تغییرات نرم افزاری صورت گرفته برای پلتفرم «تکیه» در ایام محرم امسال اظهار داشت: نسخه PWA که نسخه موبایلی پیش رونده پلتفرم «تکیه» است با هدف استفاده آسان‌تر کاربران راه اندازی شده است.

با این نسخه کاربران می‌توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن از نسخه موبایلی این نرم افزار استفاده کنند و با ذخیره سازی آدرس آن در هر زمان این اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.

محمدی یکی از اقدامات مهم مؤسسه تکیه را رایگان کردن ترافیک مصرفی استفاده از سایت «تکیه» برای مخاطبان عنوان کرد و افزود: ترافیک اینترنت مخاطبانی که پخش زنده مراسم مذهبی را از طریق سایت «تکیه» دنبال می‌کنند رایگان است.

همچنین مخاطبان می‌توانند به فایل‌های آرشیوی هم دسترسی داشته باشند. به این ترتیب هر میزان دانلود از این پلتفرم رایگان خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با هماهنگی انجام شده تمامی مراسم‌های مربوط به مداحان شاخص در کل کشور هر شب به صورت زنده در این وب سایت قابل نمایش است.

وی ادامه داد: در همین حال با هماهنگی تلوبیون ۱۰ کانال این تلویزیون اینترنتی به پخش زنده محتوای سامانه «تکیه» اختصاص یافته که شامل کانالهای سخنرانی و مداحی و یک کانال برای نوجوانان است.

سخنرانی و مداحی در پلتفرم تکیه

کانال تکیه در اپلیکیشن شاد

محمدی از ایجاد کانال «تکیه» در سامانه آموزشی «شاد» خبر داد و گفت: محتوای مذهبی ماه محرم که توسط مداحان و سخنرانان تولید می‌شود برای دانش‌آموزان نیز در این سامانه در دسترس قرار گرفته است.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اپلیکیشن «تکیه» در طول روز پخش زنده بیش از ۲۰۰ جلسه مذهبی را پوشش می‌دهد افزود: حدود ۳ هزار هیأت در ایام محرم امسال برای پخش زنده روی «تکیه» ثبت نام کردند. در این سایت به نشانی tekye.net بیش از ۱۰۰ هزار قطعه صوتی آرشیو شده است. کاربران می‌توانند در قسمت پخش زنده، سخنرانی و مداحی و مراسم مذهبی مدنظر خود را انتخاب کنند و یا از آرشیو به مطالب قبلی دست پیدا کنند.

محمدی از برگزاری پویش دانش آموزی در راستای مشارکت دانش آموزان در مسابقه کتابخوانی با محتوای محرم، برگزاری روضه خانگی و سرودخوانی خبر داد و گفت: متقاضیان تا اربعین زمان دارند که آثار خود را برای داوری ارسال و جوایز ارزنده دریافت کنند.

پیشنهاد مطالعه:

آواهای انتظار محرم ۱۴۰۰ ایرانسل | معرفی کدها و نحوه فعال سازی

کد پیشواز محرم ۱۴۰۰ همراه اول | معرفی کدها و نحوه فعال سازی

منبع: مهر

ارسال نظر