پنج برنامه برای حذف تصاویر تکراری در گوشی های اندرویدی

رسانه کلیک - وجود برخی عکس های تکراری روی گوشی های هوشمند، موجب پر شدن حافظه دستگاه می شود. از این رو ما قصد داریم تا در این مقاله، به معرفی پنج برنامه حذف تصاویر تکراری بپردازیم.

پنج برنامه برای حذف تصاویر تکراری در گوشی های اندرویدی

از یکم ماه ژوئن، برنامه گوگل فوتوز ارائه فضای نامحدود ابری را برای کاربران متوقف می کند. این بدان معناست که شما برای ذخیره تصاویر خود به صورت ابری، نیاز به خرید اشتراک داشته و یا محلی مثل لپ تاپ و کامپیوترها را برای انتقال فایل ها انتخاب کنید. با از بین رفتن فضای ابری نامحدود گوگل، ما باید درباره مدیریت حافظه خود، عاقلانه عمل کنیم. یکی از راه ها برای این کار، حذف تصاویر تکراری یا تار شده است. اگر شما هم می خواهید این کار را انجام داده و بدانید از چه ابزاری برای این کار استفاده کنید، ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی پنج برنامه حذف تصاویر تکراری بپردازیم.

برنامه Files By Google

حذف تصاویر تکراری

این برنامه همراه با امکانات زیادی برای مدیریت حافظه در دسترس عموم است. از طریقه این برنامه می توانید تصاویر دوتایی و برنامه های غیر استفاده را حذف کنید. این برنامه تمام حافظه شما را اسکن می کند و توانایی شناسایی تصاویر و فیلم های تکراری را به شما می دهد.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید دسترسی های لازم را به آن داده سپس اقدام به اسکن و حذف فایل های اضافی کنید. این برنامه همچنین توانایی حذف فایل های کش سیستمی، پوشه رسانه های واتس اپ و اسکرین شات ها را دارد. بعلاوه می تواند فایل های سنگین گوشی شما را به شما نمایش داده تا بدانید چه فایل هایی حافظه گوشی شما را پر کرده است.

برنامه Duplicates Cleaner برای حذف تصاویر تکراری

این برنامه یک گزینه دیگر است که توانایی اسکن کردن فایل های دوتایی از جمله تصاویر، فیلم ها، صداها، اسناد و... را دارد. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند فایل های اضافی را به صورت کلی و یا به صورت تک به تک، حذف کنند.

برنامه CCleaner

حذف تصاویر تکراری

این برنامه به عنوان یک بهبود دهنده قدرتمند سیستمی شناخته می شود که توانایی حذف فایل های اضافه و کش های تمام برنامه های نصب شده را دارد. این اپلیکیشن امکانات دیگری همچون مدیریت رم و مانیتور کردن فضای کلی گوشی برای بهبود عملکرد را نیز به همراه دارد.

برنامه Nox Cleaner برای حذف تصاویر تکراری

هدف از ساخت این برنامه پاک کردن فایل های اضافه و بهبود عملکرد حافظه است. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به حذف فایل های کش، بالا بردن سرعت کلی گوشی، آنتی ویروس، خنک کننده پردازنده و مدیریت تصاویر اشاره کرد که این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر دوتایی را شناسایی کرده و با یک کلیک اقدام به حذف آنها نماید.

برنامه Remo Duplicate Photo Remover

حذف تصاویر تکراری

این پلتفرم یکی از محبوب ترین برنامه ها برای مدیریت تصاویر ذخیره شده روی حافظه دستگاه است.

این برنامه ابتدا شروع به اسکن کردن حافظه کرده و تصاویر را به صورت مجموعه های مختلف به کاربر نمایش می دهد در این صورت شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از تصاویر باقی مانده و بقیه حذف شوند.

آیا شما از برنامه های معرفی شده در این مطلب برای حذف تصاویر تکراری استفاده کرده اید؟ لطفاً تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر