پیشنهاد هوشمند فایل های گوگل درایو به کروم اضافه می‌شود

کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای دنیای اینترنت به حساب می‌آید. به همین دلیل است که گوگل قصد دارد با افزودن ویژگی‌های کاربردی همچون نمایش پیشنهادی فایل‌های فضای ذخیره‌سازی گوگل درایو، نیازهای کاربران را تامین کند. 

پیشنهاد هوشمند فایل های گوگل درایو به کروم اضافه می‌شود

از آنجایی که مرورگر کروم به یکی از ابزار اساسی برای میلیاردها کاربر تبدیل شده است در همین راستا گوگل قصد دارد با افزودن ویژگی‌های کاربردی و جذاب نیازهای مردم را تامین کند.

روز گذشته مشخص شد گوگل به منظور هماهنگ کردن فضای رابط کاربری مرورگر خود با ویندوز ۱۱ بزودی طراحی عناصر داخلی کروم را به حالت دایره‌ای تبدیل خواهد کرد.

حال این غول فناوری اعلام کرده است بزودی مرورگر محبوب کاربران فضای اینترنت بزودی به قابلیت نمایش پیشنهادی فایل‌های فضای ذخیره‌سازی درایو مجهز می‌شود.

به گفته گوگل قابلیت جدید بجای نمایش فایل‌های اضافه شده اخیر در فضای ذخیره‌سازی درایو بصورت کاملا هوشمند و با استفاده از هوش مصنوعی فایل‌هایی به کاربر نمایش داده می‌شود که در لحظه احتمالا به آنها نیاز دارد.

طبق ادعای غول فناوری این قابلیت می‌تواند به کاربران کمک کند تا بجای ورود به فضای ذخیره‌سازی خود و جستجو در آن، فایل مورد نظر خود را بصورت آماده روی صفحه اصلی کروم مشاهده کرده و مستقیما آن را اجرا کنند.

گفته می‌شود ویژگی مذکور بصورت پیشفرض روی تمام نسخه‌های بروز شده کروم فعال خواهد بود. البته اگر شما بخش "New Tab" را شخصی‌سازی کرده باشید برای استفاده از قابلیت جدید می‌بایست تنظیمات آن بخش را یکبار به حالت اول خود بازگردانید.

طبق گزارشات منتشر شده قابلیت پیشنهاد هوشمند فایل‌های فضای ذخیره‌سازی درایو طی ۱۵ روز آینده برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران مرورگر کروم هستید برای استفاده از ویژگی جدید بهتر است از بروز بودن نرم‌افزار اطمینان پیدا کنید.

به نظر شما این قابلیت می‌تواند روی مدیریت فایل‌های گوگل درایو تاثیرگذار باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر