پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 160،000 دلار توسط مدیرعامل سلسیوس!

رسانه کلیک - الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیرعامل شرکت سلسیوس عقیده دارد که بیت کوین هنوز در سال جاری اوج خود را ندیده است و افزایش قیمت آن به 160،000 دلار را پیش بینی کرد.

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 160،000 دلار توسط مدیرعامل سلسیوس!

اگرچه قیمت بیت کوین همچنان در حدود 30،000 دلار معلق است، کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال معتقدند که یک دیدگاه صعودی در دراز مدت وجود دارد.

الکس ماشینسکی، مدیرعامل و بنیان‌گذار پلتفرم متمرکز وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس در همایش بیت کوین 2021 در میامی گفت که به عقیده او اوج قیمت بیت کوین در سال جاری 160،000 دلار یا کمی پایین‌تر خواهد بود. ماشینسکی اظهار داشت که ما در سال 2021 هنوز اوج بیت کوین را ندیده‌ایم.

ماشینسکی همچنین اضافه کرد که در پی اوج 63،000 دلاری اخیر بیت کوین، حتما اصلاحاتی در انتظار بازار بود. مدیرعامل سلسیوس بیان کرد:

وقتی خیلی سریع بالا بروید، حتما مجبور به اصلاح خواهید شد. می‌توانید توییت‌های من را در ماه مارس و فوریه مشاهده کنید که در آن‌ها ریزش بازار و اصلاحات را پیش بینی کردم. من حتی بیت کوین 30،000 دلاری را نیز پیش بینی کردم. بیت کوین مانند یک فنر است؛ ما آن را بیش از حد کشیدیم و بیش از حد اهرم فشار وارد کردیم و افراد زیادی حریص شدند.

ماشینسکی علاوه بر پیش بینی در مورد افزایش قیمت بیت کوین، در مورد توییت‌های اخیر ایلان ماسک در مورد بیت کوین نیز اظهارنظر کرد. به گفته ماشینسکی، ماسک به جامعه ارزهای دیجیتال کمک نمی‌کند بلکه بیشتر به دنبال دست‌کاری در بازار است. به همین ترتیب، وی خاطرنشان کرد که ماسک تنها یک «توریست» در سرزمین رمزارزها است.

مدیرعامل سلسیوس همچنین خاطرنشان کرد که پذیرش پرداخت‌های بیت کوین برای خرید خودرو به سود ماسک خواهد بود، نه به سود مصرف‌کنندگان. وی در این خصوص گفت: «اگر ثروتمندترین مرد جهان مایل است تسلا را با بیت کوین مبادله کند، باید از خود بپرسید که چه کسی معامله خوبی را به دست می‌آورد؟ هر لحظه که آن تسلا را خریداری می‌کنید، ارزش آن کمتر از مبلغی است که برای آن پرداخته‌اید، اما بیت کوین به افزایش ارزش خود ادامه می‌دهد؛ بنابراین این معامله برای ایلان خوب است، اما برای شما خوب نیست.»

رونی کوهن پاون (Roni Cohen Pavon)، مدیر ارشد درآمد در سلسیوس، در ادامه اذعان داشت که سلسیوس در ماه‌های آینده عملیات تجاری خود را از انگلستان به ایالات متحده منتقل خواهد کرد.

به گفته کوهن پاون، جابه‌جایی به ایالات متحده از سوی عدم اطمینان مقرراتی اخیر در انگلیس برای شرکت‌های ارزهای دیجیتال نشئت گرفت. وی در این مورد عنوان کرد: «ما به این نتیجه رسیدیم که انگلیس از نظر مقررات و دیدگاه‌های ژئوپلیتیک پایدارترین مکان برای سلسیوس نیست.»

ارسال نظر