پیش سفارش گلکسی کروم بوک 2 سامسونگ با قیمت 549 دلار آغاز شد

رسانه کلیک - پیش سفارش تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی کروم بوک 2 آغاز شد. این دستگاه با قیمت 549 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

پیش سفارش گلکسی کروم بوک 2 سامسونگ با قیمت 549 دلار آغاز شد

پیش سفارش تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی کروم بوک 2 با قیمت 549 دلار در دسترس خریداران ساکن در ایالات متحده قرار گرفت. این تبلت، مجهز به نمایشگر QLED سامسونگ بوده و از قلم S Pen پشتیبانی می کند. نمایشگر لمسی QLED در اندازه 13.3 اینچ، کیفیت فول اچ دی پلاس را به کاربر ارائه می دهد.

برخی ویژگی‌های کروم بوک جدید

کروم بوک جدید به تراشه سلرون (Celeron) اینتل با قیمت پایین مجهز است، هرچند کاربر می تواند آن را به نسل دهم تراشه های Core i3-1011oU با نرخ کلاک 2.1 گیگاهرتز و توربو بوست حداکثر 4.1 گیگاهرتز ارتقا دهد.

وزن کلی گلکسی کروم بوک 2 سامسونگ حدود 2.72 پوند (معادل با 1233 گرم) بوده و ابعاد آن 0.55 × 8 × 12 است. این دستگاه شامل جک هدفون، اسپیکرهای 5W دوگانه و دوربین وب 720P برای تماس های کنفرانسی می شود.

این تبلت از گرافیک اینتل بهره گرفته و از یک مانیتور جانبی 4K پشتیبانی می کند. شیار کارت microSD موجود در تبلت، امکان افزایش حافظه تا 1 ترابایت را فراهم می آورد. با اینکه طبق گزارش های قبلی، کروم بوک جدید دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی در مدل ارتقا یافته است، اما تبلت عرضه شده برای پیش سفارش، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه دارد.

همچنین 2 پورت USB-C در این دستگاه تعبیه شده که هر دو قادر به ارائه توان برای باتری 45.5 وات ساعتی (با ماندگاری تقریبا 13 ساعت) هستند.

خوشبختانه به هیچ گونه آداپتوری برای استفاده از هدفون های سیمی احتیاج نیست، چون این تبلت دارای جک هدفون 3.5 میلیمتری است. بد نیست بدانید که کروم بوک 2 با فناوری بلوتوث 4.0 و Wi-Fi 6 نیز سازگار است، بنابراین کاربر می تواند به جای هدفون های سیمی، از هدفون های TWS نیز استفاده کند.

قیمت و زمان سفارش

قیمت ابتدایی گلکسی کروم بوک 2 سامسونگ از 549 دلار آغاز شده و در فروشگاه های Best Buy و Samsung.com در Fiesta Red و Mercury Gray در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

افرادی که پیش سفارش این محصول را تا قبل از 28 فوریه انجام دهند، یک اعتبار حداکثر 50 دلاری را برای خرید از Best Buy یا Samsung دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر