پیش فروش محصولات جدید هواوی در چین آغاز شد

رسانه کلیک - غول تکنولوژی چینی در مراسم اخیرش از Harmony OS 2.0 در کنار تعداد زیادی از گجت‌های خود رونمایی کرد. حال پیش فروش محصولات جدید هواوی آغاز شده است. 

پیش فروش محصولات جدید هواوی در چین آغاز شد

شب گذشته شرکت هواوی از Harmony OS 2.0 در کنار تعداد زیادی از گجت‌های جذاب خود رونمایی کرد. لازم به ذکر است که در این مراسم خبری از گوشی‌های هوشمند جدید نبوده و جدا از نسخه جدید سیستم‌عامل این شرکت، ما فقط شاهد پیش فروش محصولات جدید هواوی در کنار نسخه 4G گوشی‌هایی همچون میت ۴۰ پرو، میت ایکس ۲ و نووا ۸ پرو در چین بودیم.

تمامی گوشی‌های هوشمند پیش فروش شده بصورت پیشفرض از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل تولید شده توسط هواوی استفاده کرده و همانطور که اعلام شد، این دستگاه‌ها از فناوری ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کنند. طبق اعلام رسمی شرکت، مشخصات این گوشی‌ها تقریبا با مدل اصلی برابر است. میت ۴۰ و میت ایکس ۲ هردو از پردازنده کایرین ۹۰۰۰ در کنار حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایت استفاده می‌کنند.

این درحالی است که گوشی Mate 40E از پردازنده Kirin 990E و نووا ۸ پرو از چیپست Kirin 985 بهره می‌برند. هردو این گجت‌ها درحال حاضر قابل پیش خرید هستند. جدا از گوشی‌های مورد اشاره، غول فناوری چینی اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ دستگاه تولید شده توسط هواوی از جمله تلفن، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند، بزودی بروزرسانی سیستم‌عامل جدید را دریافت خواهند کرد. این کمپانی ادعا کرده است که ارتقا دستگاه‌ها به نسخه جدید، این یک تجربه کاربری کاملا متفاوت را برای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به ارمغان خواهد آورد.

جالب است بدانید که این شرکت با وجود محدودیت‌های همه جانبه وارده از طرف ایالات متحده، به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن نداشته و اعلام کرده است که بزودی از سری P50 خود نیز همراه با سیستم‌عامل معرفی شده رونمایی خواهد کرد.

آیا تابحال از گوشی‌های جدید هواوی که از خدمات گوگل محروم هستند استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما آیا می‌توان بدون حضور سرویس‌های گوگل از یک تلفن هوشمند استفاده کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر