تماشا کنید | آیپد مینی ۶ دارای نقص پیمایش ژله‌ای است

روز ۱۴ سپتامبر غول فناوری آمریکایی طی مراسمی از جدیدترین محصولات خود همچون سری آیفون ۱۳، خانواده اپل واچ سری ۷ و آیپد مینی پرده‌ برداشت. حال گزارش‌ها نشان می‌دهد صفحه نمایش مینی تبلت اپل موجب نارضایتی برخی کاربران شده است. 

تماشا کنید | آیپد مینی ۶ دارای نقص پیمایش ژله‌ای است

با معرفی محصولات جدید اپل تا به امروز مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی درباره آنها توسط کاربران گزارش شده است. حال جدیدترین اخبار منتشر شده به مشکل پیمایش در صفحات وب آیپد مینی ۶ اشاره دارند.

تا به امروز برخی خریداران جدیدترین تبلت کوچک اپل اعلام کرده‌اند آیپد آنها هنگام پیمایش در صفحات وب بصورت نامنظم حرکت می‌کند و به اصطلاح حالت ژله‌ای دارد.

این مشکل باعث شده هنگام پیمایش صفحات وب نوشته‌ها در یک سمت دستگاه با سرعت بیشتر نسبت به سمت دیگر حرکت کنند و به نظر می‌رسد ایراد اصلی در عدم تعادل نرخ بروزرسانی صفحه نمایش باشد.

به گزارش وب‌سایت مک‌رومرز این مشکل توسط چندین کاربر آیپد مینی ۶ در انجمن اپل مطرح شده و برخی در توییتر اقدام به انتشار ویدیوهای صحنه آهسته از صفحه نمایش تبلت خود کرده‌اند.

به گفته کاربران این اتفاق فقط در زمانی رخ می‌دهد که دستگاه بصورت عمودی باشد. این بدان معناست در صورتی که آیپد مینی ۶ کاربران در حالت افقی قرارگیرد مشکلی بابت پیمایش صفحات وب وجود نخواهد داشت.

به گفته کاربران فضای مجازی شرکت اپل می‌بایست سریعا با انتشار یک بروزرسانی اقدام به رفع مشکل به وجود آمده کند زیرا بروز این اتفاق می‌تواند در دراز مدت باعث آسیب‌های جدی به سیستم عصبی چشم انسان شود.

به نظر شما مشکل به وجود آمده چه زمانی حل خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حجم ویدیو: 1.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 | دانلود ویدیو
ارسال نظر