پیکسل تاشو تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود

رسانه کلیک - یک سند فاش‌شده از گوگل نشان می‌دهد که این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۱ یک گوشی تاشو از دسته پیکسل را وارد بازار خواهد کرد.

پیکسل تاشو تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود

سندی فاش‌شده از شرکت گوگل نشان می‌دهد این شرکت در سه ماهه پایانی سال آینده میلادی یک گوشی تاشو از خانواده پیکسل را با اسم رمز «پاسپورت» وارد بازار خواهد کرد. البته شرکت گوگل از سال ۲۰۱۷ که پیکسل ۲ وارد بازار شد نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

طبق این سند شرکت گوگل علاوه بر گوشی تاشو، گوشی دیگری به نام پیکسل 5A نیز در سه ماه دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد کرد. گوشی‌های سری پیکسل ۶ نیز با اسم رمز «Raven» و «Oriole» برای عرضه در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه این سند نام پیکسل 4A 5G و پیکسل و پیکسل ۵ نیز ذکر شده است که گوگل در رونمایی از پیکسل 4A به آن‌ها اشاره کرده است. این محصولات ممکن است در ماه اکتبر (مهر یا آبان) وارد بازار شوند.

شرکت گوگل در کنفرانس I/O در اردیبهشت ۹۸ نیز اعلام کرده بود که در حال کار روی گوشی تاشو خود هستند و رئیس بخش توسعه پیکسل، در آن زمان گفت که گوگل از مدت‌ها قبل پروژه ساخت گوشی تاشو را شروع کرده است. در حال حاضر با توجه به این سند گوگل از مرحله توسعه نمونه اولیه عبور کرده است و محصولات تجاری خود را توسعه می‌دهد.

لازم به ذکر است که این سند فاش‌شده مربوط به برنامه این شرکت برای توسعه سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های مختلف است و ارتباطی با تیم سخت‌افزاری این شرکت ندارد. بنابراین ممکن است اطلاعات این سند واقعی نباشد؛ اما افشای این سند احتمال عرضه گوشی تاشو توسط گوگل را بیشتر کرده است.

ارسال نظر