پی پل به دنبال استخدام نیروهای جدید در حوزه ارزهای دیجیتال است

نیروهای جدید به پی پل کمک خواهند کرد تا در زمان پذیرش سریع بیت کوین و اتریوم، پیشنهادات تجاری خود را با محوریت ارزهای دیجیتال گسترش دهد.

پی پل به دنبال استخدام نیروهای جدید در حوزه ارزهای دیجیتال است

پی پل نیروهای متخصص ارز دیجیتال استخدام می‌کند

ارائه‌دهنده پرداخت‌های جهانی، پی پل، در حال استخدام نیرو برای چندین موقعیت مرتبط با ارزهای دیجیتال در دفاتر خود در ایرلند است که جاه‌طلبی‌های این شرکت در بازار روبه‌رشد دارایی‌های دیجیتال را برجسته می‌کند.

روزنامه Irish Independet مستقر در دوبلین، یکشنبه گزارش داد که پی پل به دنبال تکمیل نقش‌های مختلف ارزهای دیجیتال در زمینه انطباق با قوانین، مبارزه با پول‌شویی و توسعه تجارت برای دفاتر دوبلین و داندالک خود است.

پی پل در اوایل سال جاری یک واحد تجاری اختصاصی ارزهای دیجیتال و بلاک چین راه‌اندازی کرد تا ورود خود به این حوزه را حمایت کند. پی پل ابتدا در اکتبر 2020 با فراهم‌کردن امکان خرید بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لاین کوین برای مشتریان آمریکایی خود وارد این حوزه شد.

در مارس سال جاری، این شرکت با ارائه خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال، پیشنهادات خود را گسترش داد. دو ماه بعد، این شرکت اعلام کرد که به مشتریان خود اجازه خواهد داد دارایی‌های رمزارزی خود را به کیف پول‌های دیگر خود منتقل کنند.

دان شولمن، مدیرعامل پی پل، در ماه آوریل گفت که تجارت ارزهای دیجیتال شرکتش در شش ماه اول فعالیت خود از همه انتظارات فراتر رفته است. جذب سریع دارایی‌های دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم با افزایش شدید قیمت‌ها هم‌زمان شد که بازار کلی ارزهای دیجیتال را به ارزش تقریبی 2.6 تریلیون دلار رساند.

اگرچه قیمت‌ها بین ماه‌های مه و جولای به‌شدت اصلاح شد، اما به نظر می‌رسد بازارها به کف قیمت رسیده‌اند و اکنون دوباره در حال صعود هستند.

شولمن در گزارش درآمد سه‌ماهه پی پل نشان داد که خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال این شرکت در آینده‌ی نزدیک به انگلستان خواهد آمد. به گفته وی، ارتقاهایی که امکان پردازش سریع‌تر پرداخت‌ها را نیز فراهم می‌کند، در دست توسعه‌اند.

ارسال نظر