چرا برای مدیریت اینستاگرم خود باید هدفی ویژه داشته باشیم؟

رسانه کلیک - اگر به دنبال رشد و پیشرفت درکسب و کار و فعالیتتان هستید به مدیریت اینستاگرام خود به صورت جدی بیاندیشید.

چرا برای مدیریت اینستاگرم خود باید هدفی ویژه داشته باشیم؟

آمارها نشان می‌دهند که تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام 1 میلیارد نفر می‌باشند. مدیریت اینستاگرام از این نقطه آغاز می‌شود. از آنجایی که شما باید با دنیای جدید وفق پیدا کنید و خود را در این عرصه به خوبی نشان دهید. کسب و کارها طی سال‌های اخیر این اهمیت را یافته‌اند و آمارها می‌گویند که در دنیا 25 میلیون کسب و کار فعال در بستر اینستاگرام مشغول به فعالیت و فروش هستند. عرصه جدید، فضای رشد شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. ما بیش از هر زمان دیگری به ارتباطات و گستردگی آن‌ها نزدیک شده‌ایم. دیگر از آن زمان که برای ارتباط با دیگران و دیده شدن در حوزه اجتماعی نیازمند جا و مکان و زمان بودیم، گذشته است.

مدیریت پیج اینستاگرام

دیجیتال و دنیای تکنولوژی مسیر زندگی ما را به کلی تغییر داده و دنیای انسانی ما در دهکده جهانی نزدیک و نزدیک‌تر شده است. ارتباطات، روابط بین فردی، آموزش‌ها و حتی کسب و کارها به دنیای آنلاین و فروش آنلاین رو آورده‌اند. همین امر عاملی شده تا شبکه‌های اجتماعی جایگاه و بستر مناسبی در زمانه ما داشته باشند. کاربران ساعت‌ها زمان خود را در اینستاگرام می‌گذرانند و ادمین اینستا برای جذب مشتریان و تبدیل کاربران بالقوه به فاوورهای همیشگی و وفادار تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند. اگر تا کنون به این حوزه وارد نشده‌اید باید بگوییم اگر زودتر اقدامی نداشته باشید از گود رقابت در بازار، اقتصاد و روابط اجتماعی خارج خواهید شد. اگر اهمیت حضور در شبکه‌های اجتماعی را دریافته‌اید و پیچ اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرده اید، اما نمی‌دانید چگونه فالوورها را افزایش دهید و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید با ما همراه باشید تا چگونگی مدیریت اینستاگرام را در نوشتار شرح دهیم. این مقاله برای شما آماده شده است تا بتوانید دنیای اینستا، کار کردن در آن و لزوم فعالیت در این بستر را برای شما روشن نماییم.

چرا باید در اینستاگرام حضور فعالی داشته باشیم؟

پاندمی کرونا باعث شد همه ی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن کشیده شوند. هر کسب و کاری در سال جاری تمامی تلاشش را داشته که خود را به نوعی به فضای وب متصل کند. ضریب نفوذ اینترنت در ایران بیش از هر زمانی در طول تاریخ اینترنت رسیده است. اینستاگرام دارای بیش از 45 میلیون کاربر ایرانی است. روزانه بیش از 500 میلیون استوری در اینستاگرام منتشر می‌شود و این دلیل محکمی است که باید مدیریت پیج اینستاگرامی خود را بیش از پیش جدی بگیرید. کاربران هر روزه از اخبار گرفته تا خرید مرتبا به اینستاگرام خود سر می‌زنند. پس لازم است که برای مخاطبان، محصولات یا خدمات خود همیشه محتوای سبز و مفیدی داشته باشید. در درنیای وب اگر حضوری مستمر نداشته باشید بزودی فراموش خواهید شد. پس با جدیت تمام سعی کنید مدیریت پیج اینستاگرامی خود را فعال نگه دارید. کاربران امروزی دیگر به فضای وب و آنلاین بودن همیشگی‌شان عادت کرده‌اند و شما باید برای عادت‌های کاربران‌تان خوراکی داشته باشید. پاندمی کرونا و دوران قرنطینه باعث شد استفاده از اینتنرت به خصوص اینستاگرام بیش از پیش رونق یابد و کاربران اوقات با هم بودن شان، یادگیری و مطلع بودنشان را در دنیای اینستاگرامی سپری کنند. اینستاگرام فضای بکری برای کسب و کارهاست تا حضوری با هدف داشته باشند.

چرا مدیریت اینستاگرام مهم است؟

اگر کسی مقداری پول در جیبش داشته باشد و هیچ برنامه مشخصی برای خرج کردن آن در نظر نگرفته باشد. بی شک بزودی کلافه می‌شود. اینستاگرام مانند همان پول است یک دارایی که می‌توان در مسیر درست هدایتش کرد و با آن دستاوردهای خوبی داشت. مدیریت ایسنتاگرام به نگاه و علت ایجاد اکانت در این فضا بستگی دارد. اگر قصد فروش محصول یا خدمات خود را دارید، ابتدا باید کاری کنید که مخاطبان شما محصولات و خدمات شما را ببینند. باید هر چه دارید را به نمایش بگذارید اما در فضای گرافیکی اختصاصی که همسو با برند و هویت سازمانی شما باشد. طبیعی است که در این دنیای شلوغ و پر سر و صدا وقت کافی برای این کار نداشته باشید. در این راستا استارت آپی چون تک تیزر آمده است که به صورت اختصاصی با تیم فنی قدرتمند و متخصص برای شرکت‌ها و سازمان‌ها راه حلی شگرف ارائه دهد. کارشناسان تک تیزر برای مدیریت پیج شما از استراتژی گرفته تا طراحی عکس و کپشن نویسی همه‌ی کارها را در دست خواهند گرفت تا شرکت و سازمان شما بصورت حرفه‌ای و با تعرفه مدیریت اینستاگرام مناسب در فضای اینستاگرامی حضوری گرم و فعال داشته باشد.

مدیریت اینستاگرام پیجتان را به چه کسی می‌سپارید؟

اینستاگرام یک فضای فتوشیرینگ است که هر کسی با هر دانشی می‌تواند در آن فعالیت کند. اما چه فعالیتی ؟ بی‌شک برای فراهم کردن فروش و یا جذب مخاطب برای یک پیج فروشگاهی یا خدماتی مرتباً باید تولید محتوای اختصاصی داشت و گرنه هیچ کاربری بدون کسب اطلاعات مفید عضو پیجی نخواهد شد. در این راستا یکی از مهم‌ترین کارهایی که در خصوص مارکتینگ خود می‌توانید انجام دهید برون سپاری یا استخدام فردیست که می‌خواهد مدیریت پیج و یا پیج‌های شما را به عهده بگیرید. شما در کنار آگاهی از تعرفه مدیریت اینستاگرام باید به این موضوع بیاندیشید که مدیریت یک شبکه اجتماعی مجازی با بستری فراهم و گسترده امری بسیار تخصصی است. پیج شما به محتوای تصویری با کیفیت و خلاقیت در عکس و طراحی نیاز دارد. ویترین فعالیت و کسب و کار شما صفحه‌ای است که در مقابل کاربران اینستاگرام قرار دارد، باید آنچه در چنته دارید به عرصه ظهور برسانید تا مشتریان وفادار و فالوورهای بسیاری را جذب نمایید. بنابراین هرگز مدیریت پیج را دست کم نگیرید. دنیای کنونی دنیای تخصص است.

چرا باید برای مدیریت پیج خود استراتژی مشخصی داشته باشیم؟

اگر برای اینستاگرام تان استراتژی مشخص و معینی ندارید، تبریک می‌گوییم چرا که شما در طولانی مدت هیچ دستاوردی را نخواهید داشت. این بدترین کاریست که می‌توانستید انجام دهید. چرا که رقبای حرفه‌ای شما از اینکه هیچ متد مشخصی را برای خود ندارید، بسیار خرسند خواهند شد. حال اگر به دنبال فروش محصول و یا خدمات خود در بستر اینستاگرام مارکتینگ هستید حتما باید مسیر و اهداف مشخصی داشته باشید. یا اینکه مدیریت پیج خود را به متخصصان این حوزه بسپارید. ادمین اینستا مدیریت کسب و کار شما را در دست خواهد داشت. با حرفه‌ای‌ها در زمینه مارکتینگ کار کنید و انتظار رشد داشته باشید. بدون استراتژی و پلن هرگز نخواهید توانست در طولانی مدت پیشرفتی به دست آورید. در این خصوص اگر می‌خواهید با متخصصان این حوزه مشاوره کنید می‌توانید از کادر مجرب تک تیزر مشاوره بگیرید.

چرا تک تیزر را پیشنهاد می‌کنیم؟

دنیای دیجیتال و تکنولوژی جدید نیازمند خلاقیت، به روز بودن، حرفه ای بودن و پیگیر بودن است. حضور در نیای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مجازی همچون اینستاگرام نیازمند مهارت و آگاهی از دانش روز دنیا است. اینکه شما بدانید چگونه مدیریت اینستاگرام را داشته باشید و به چه صورت و در چه گرافیکی با چه طراحی و استراتژی پست‌ها را به اشتراک بگذارید.

تک تیزر با مجموعه‌ای جوان، با استعداد و خلاق در عرصه مدیریت پیج فعالیت می‌کند و مخاطبان خود را به بستر رشد و پیشرفت کسب و کارشان هدایت می‌کند. سابقه درخشان و کار با برندهای برجسته، تجربه‌ای دو چندان به مجموعه تک تیزر بخشیده است تا بتوانند شما را به خوبی همراهی کنند و ادمین اینستا شما باشند. شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت( www.taktizer.ir ) با این مجموعه آشنا شوید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 02128424521 با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشید و مشاوره‌های و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید و با تعرفه مدیریت اینستاگرام بسیار مناسب، شاهد افزایش فالوورها و تعامل کاربران با صفحه خود باشید.

ارسال نظر