چگونه بفهمیم حساب کاربری در اینستاگرام از طرف کسی بلاک شده است

رسانه کلیک - یکی از ویژگی‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام این است که وقتی حساب کاربری فردی در اینستاگرام توسط فرد دیگری بلاک می‌شود، هیچ پیغامی برای فرد بلاک شده ارسال نمی‌شود. در واقع اینکه بفهمیم کسی حساب کاربری ما در اینستاگرام را بلاک کرده در حالت عادی امکان پذیر نیست. اما در این مطلب روشی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید متوجه این موضوع شوید.

چگونه بفهمیم حساب کاربری در اینستاگرام از طرف کسی بلاک شده است

برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینکه متوجه بشوند آیا حساب کاربری آن‌ها توسط فرد دیگری بلاک شده است یا نه از اپلیکیشن‌های ثانویه استفاده می‌کنند. اما برخی از این اپلیکیشن‌ها واقعاً به درستی کار نمی‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا به شما یاد دهیم تنها طی چند قدم ساده می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی حساب کاربری شما در اینستاگرام را بلاک کرده است یا نه.

برای این کار ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید و سپس روی گزینه Search در صفحه Explore کلیک کنید.

حساب کاربری در اینستاگرام در نوار جستجو نام کاربری را که می‌ ‌ خواهید بدانید حساب کاربری شما را بلاک کرده یا نه تایپ کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. اگر نام فرد برای شما نمایش داده نشد، ممکن است این فرد حساب کاربری شما در اینستاگرام را بلاک کرده باشد.

حساب کاربری در اینستاگرام یک راه دیگر جستجو در میان کامنت‌های قدیمی و یا دایرکت‌هایی است که آن فرد برای شما ارسال کرده است. اگر در میان کامنت‌ها یا دایرکت‌ها اسم صفحه آن را پیدا کردید روی آیکون مربوط به آن حساب کاربری کلیک کنید. با این کار شما وارد صفحه پروفایل فرد می‌شوید.

اگر با پیغامی مثل این که حساب کاربری خصوصی است مواجه شدید، به این معنی است که آن فرد شما را از لیست دوستان خود که می‌توانند صفحه او را مشاهده کنند حذف کرده است.

اما اگر اینستاگرام پیامی با محتوای هیچ پستی هنوز منتشر نشده است برای شما نمایش داد و یا نمی‌توانستید پروفایل فرد را مشاهده کنید یعنی شما از طرف صاحب آن حساب کاربری بلاک شده‌اید. حتی ممکن است با پیغام مبنی بر اینکه چنین کاربری وجود ندارد مواجه شوید. هر کدام از این پیام‌ها به معنی این است که شما از سوی صاحب آن حساب کاربری بلاک شده‌اید.

می‌توانید از طریق وب‌سایت اینستاگرام نیز بررسی کنید آیا از سوی کسی بلاک شده‌اید یا نه. اگر ID اینستاگرام فرد را می‌دانید کافی است در آدرس www.instagram.com/(username) به جای Username ، شناسه کاربری مورد نظر را تایپ کنید و در نوار جستجو تایپ کنید. اگر با پیامی با محتوای "چنین کاربری وجود ندارد" مواجه شدید، حتماً این فرد شما را در اینستاگرام بلاک کرده است.

حساب کاربری در اینستاگرام اگر با هر کدام از روش‌هایی که در بالا گفته شد، نتوانستید به حساب کاربری و صفحه پروفایل فرد موردنظرتان دسترسی پیدا کنید یعنی حساب ‌کاربری شما از سمت او بلاک شده است.

ارسال نظر