بایننس سقف برداشت روزانه را برای کاربران تأیید نشده پایین آورد

بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس، اقدامات جدی‌تری برای محدود کردن کاربران تأیید نشده در پیش گرفته است.

بایننس سقف برداشت روزانه را برای کاربران تأیید نشده پایین آورد

سقف برداشت روزانه در بایننس محدودتر شد

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس اعلام کرد که این صرافی میزان دارایی که مشتریان تأیید هویت نشده می‌توانند به‌صورت روزانه از حساب‌های خود برداشت کنند را محدود می‌کند. ژائو جزئیات را چنین توضیح داد: «سقف برداشت روزانه برای کاربران تأیید هویت نشده، از 2 بیت کوین به 0.06 بیت کوین (تقریبا معادل 2000 دلار) کاهش داده خواهد شد.»

در ماه گذشته، بایننس با فشار شدید نظارتی از سوی کشورهایی مانند کانادا، انگلستان و ژاپن روبرو بوده است.

چندی پیش، بخشی از بایننس که به نام Binance Markets Limited شناخته می‌شود، مجبور شد از بریتانیا خارج شود و ارائه تمام خدمات خود را در آنجا متوقف کند. مراجع دلیل این اقدام را پیروی نکردن بایننس از قوانین وضع شده اعلام کردند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا با کنترل همه مشتریان و ایجاد فضایی امن برای مبادله، شهرت و نام خوب خود را حفظ کند.

چانگ پنگ ژائو در بیانیه‌ای بیشتر توضیح داد:

«ما به طور فعال تیم مدیریت باتجربه مقررات و رعایت قوانین استخدام می‌کنیم. بایننس آماده است تا به تنظیم‌کننده‌های سراسر جهان کمک کند تا با یکدیگر راه بهینه‌ای برای ایجاد یک شرایط مناسب را پیدا کنیم. حمایت از مصرف‌کننده برای همه ما مهم است. ما می‌خواهیم یک اکوسیستم پایدار در اطراف فناوری بلاک چین ایجاد کنیم.»

بایننس تنها صرافی نیست که این محدودیت‌هایی برای کاربران تأیید هویت نشده را به کار گرفته است. بسیاری از صرافی‌ها، پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال و شرکت‌های مشابه، پروتکل‌هایی را که تحت عنوان KYC یا "مشتری خود را بشناسید" شناخته می‌شوتد، پیاده‌سازی کرده‌اند که افراد را ملزم می‌کند هویت خود را اثبات کنند. این پروتکل‌ها ممکن است شامل هر چیزی از در اختیار گذاشتن شماره ملی تا یک کپی بارگذاری شده از کارت شناسایی یا حتی قبوض منزل باشد.

بیشتر بخوانید: بایننس مبادلات قراردادهای آتی را در ۳ کشور اروپایی غیرفعال کرد

ارسال نظر