کاهش مدت آموزشی سربازان اسفند به دلیل شیوع امیکرون

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از کاهش مدت زمان آموزشی سربازان اعزامی اسفندماه امسال، به دلیل اوج گیری ویروس امیکرون خبر داد. 

کاهش مدت آموزشی سربازان اسفند به دلیل شیوع امیکرون

امیکرون و نزدیک بودن به ماه رمضان باعث کاهش مدت آموزشی سربازان شد

مسعود همتی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: «به استناد ابلاغیه معاونت تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح و در جهت اجرای مصوبات قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) و شیوع سویه امیکرون و همچنین بخاطر نزدیکی به ماه مبارک رمضان، آموزش رزم مقدماتی سربازان اعزامی اسفند ماه امسال به مدت ۴ هفته تعیین شده است.»

به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند...

کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می‌بایست یکشنبه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت مقرر، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار گیرند. در ضمن برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط پزشک مستقر در وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح مورد معاینه مجدد قرار می‌گیرند.

حضور نیافتن به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با متخلفان رفتار خواهد شد.

متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه، آگاه شوند.

بیشتر بدانید: مصوبه افزایش حقوق سربازان در سال 1401 لغو نشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر