قیمت ارز دیجیتال «شیبا اینو» 3.5 درصد پایین آمد

شیبا اینو (SHIB)، یکی از بزرگ‌ترین رقیبان دوج کوین، در روز گذشته 3.5 درصد کاهش قیمت داشته است.

قیمت ارز دیجیتال «شیبا اینو» 3.5 درصد پایین آمد

کاهش 3.5 درصدی قیمت شیبا اینو

شیبا اینو در هفته گذشته از رشد گسترده بازار ارزهای دیجیتال بسیار سود برده است. این ارز دیجیتیال به‌عنوان یکی از میم کوین‌های محبوب، توجه تأثیرگذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در زمان نوشتن این مطلب، شیبا اینو پس از کاهش قیمت 3.5 درصدی به قیمت 0.00000624 دلار مبادله می‌شود.

نمودار 1 ساعته قیمت شیبا اینو نمودار 1 ساعته قیمت شیبا اینو

نوسانات بازار شیبا اینو هنوز کمی بالا است. ازاین‌رو می‌توان شاهد نوسانات قیمت در جهت روند صعودی یا نزولی بود. این توکن موفق شد در پایان هفته به سطح مقاومت 0.00000650 دلار برسد، اما قیمت به‌سرعت اصلاح شد و SHIB دوباره افت کرد.

اگر شیبا موفق شود یک‌روند صعودی دیگر را ثبت کند، می‌توانیم شاهد صعود به‌سوی 0.0000066 دلار باشیم و هدف بعدی 0.000007 دلار خواهد بود. این می‌تواند باعث افزایش قیمت شود و سرمایه‌گذاران امیدوارند چنین روند صعودی برای مدتی ادامه یابد.

از سوی دیگر، اگر شیبا اینو از 0.00000650 دلار عبور نکند، می‌توانیم روند نزولی دیگری را مشاهده کنیم که قیمت‌ها را تا 0.00000590 دلار کاهش خواهد داد. فشار فروش در این نقطه می‌تواند باعث عقب‌نشینی شدیدتر شود که قیمت را به 0.00000459 دلار خواهد رساند. باتوجه‌به اینکه اکثر بازارها در حال حاضر نزولی هستند، عقب‌نشینی ممکن است اجتناب‌ناپذیر باشد.

پلتفرم صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap که یک ماه پیش راه‌اندازی شد، پس از جمع‌آوری 1 میلیارد دلار ارزش قفل شده (TVL) در 24 ساعت پس از راه‌اندازی، وعده‌های زیادی را نشان داد. بااین‌حال، این پلتفرم به‌سرعت 80 درصد از ارزش قفل شده خود را در دوهفته گذشته ازدست‌داده است. ارزش قفل شده این صرافی غیرمتمرکز در حال حاضر حدود 390 میلیون دلار است که یک نشانه نزولی قوی است.

شیبا همچنین پس از درج شدن در eToro، مطابق انتظار عمل نکرد. این پلتفرم سرمایه‌گذاری شیبا اینو را به دنبال افزایش تقاضای مشتریان اضافه کرد. روندهای قبلی نشان داده است که وقتی یک توکن به‌تازگی برای مبادله معرفی می‌شود، ارزش آن افزایش می‌یابد. بااین‌حال، عدم وجود این روند پس از درج شدن در eToro نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علی‌رغم روندهای صعودی جزئی علاقه‌ای به خرید ندارند.

ارسال نظر