معرفی و دانلود کتاب ما اهل زمین نیستیم | آیا انسان ها از سیاره دیگری به زمین آمده‌اند؟

کتاب ما اهل زمین نیستیم تئوری مهمی را مطرح می‌کند. این کتاب ادعا می‌کند انسان‌ها متعلق به کره زمین نیستند و درباره این تئوری سخن می‌گوید.

معرفی و دانلود کتاب ما اهل زمین نیستیم | آیا انسان ها از سیاره دیگری به زمین آمده‌اند؟

کتاب ما اهل زمین نیستیم

مدتی است کتابی به اسم «ما اهل زمین نیستیم» مورد توجه علاقه‌مندان به کتاب قرار گرفته است. این کتاب که با عنوان «انسان ها اهل زمین نیستند» نیز شناخته می‌شود، توسط دکتر الیس سیلور (Ellis Silver) نوشته شده است. گفتنی است، هویت اصلی نویسنده مشخص نیست و در واقع الیس سیلور نام مستعار این نگارنده کتاب است.

کتاب ما اهل زمین نیستیم در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است و درباره نسل بشر روی زمین صحبت کرده است. الیس سیلور در واقع با بیان دلایلی جسورانه، تئوری مهمی از نسل بشریت مطرح کرده است. این تئوری بر این باور است که هزاران سال پیش انسان‌ها توسط بیگانگان به کره زمین تبعید شده‌اند.

ما اهل زمین نیستیم ما اهل زمین نیستیم

این کتاب مورد توجه مخاطبان جهان یوفولوژی و طرفداران موجودات فضایی قرار گرفته است. الیس سیلور برای اینکه در برابر کارشناسان مذهبی، علمی و سیاسی در امان باشد، کتاب ما اهل زمین نیستیم را با نام مستعار منتشر کرده است.

سیلور در کتاب خود به نشانه‌های مختلفی در کره زمین اشاره می‌کند تا ضعف انسان در برابر سایر موجودات زنده را نشان دهد. این نویسنده ۵۳ نشانه را عنوان کرده است تا به نوعی ادعای خود را اثبات کند. الیس سیلور معتقد است به احتمال زیاد، انسان‌ها مورد غضب موجودات فضایی قرار گرفته‌اند و برای تنبیه به زمین منتقل شده‌اند.

انسان ها زمینی نیستند انسان ها اهل زمین نیستند

آیا انسان متعلق به زمین نیست؟

سیلور درباره نقایص فیزیکی بشر صحبت کرده است. وی در کتاب خود مثال زده است که حیوانات در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم‌تر از انسان‌ها هستند و می‌توانند از خود محافظت کنند. اما انسان‌ها با تغییرات جَوی، دچار بیماری شده و باید خود را مداوا کنند.

جالب است بدانید، دکتر الیس سیلور باور دارد اگر انسان از ابتدای پیدایش کره زمین زندگی می‌کند، پس چرا در برابر نور خورشید آسیب پذیر است؟ وی دوباره این موضوع را با موجودات زنده کره زمین مقایسه می‌کند. نور خورشید تأثیری بر حیوانات و دیگر موجودات نمی‌گذارد و مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌کند. اما انسان‌ها دچار آفتاب سوختگی و یا سرطان می‌شوند.

آسیب پذیری انسان در برابر طبیعت مهم‌ترین مبحث دکتر سیلور است. وی با ذکر دلایلی بیان کرده است بدن انسان برای زندگی در محیطی با جاذبه کمتر از کره زمین طراحی شده است. علت بیماری‌هایی مانند کمردرد به دلیل عدم مطابقت بدن انسان با جاذبه زمین است.

کتاب ما اهل زمین نیستیم تصویر جلد کتاب ما اهل زمین نیستیم

شایان ذکر است، الیس سیلور در کتاب ما اهل زمین نیستیم نسبت به زایمان انسان‌ها سوالاتی مطرح کرده است. او حتی درباره شکل سر انسان نیز تئوری‌هایی مطرح کرده است تا بتواند دلایل خود را به اثبات برساند. سیلور معتقد است که پستانداران بدون هیچ مشکلی وضع حمل می‌کنند. اما انسان‌ها مشکلات فراوانی برای زایمان دارند که گاهی آنها را در خطر مرگ قرار می‌دهد.

وی در بخشی از کتاب خود بیان کرد شکل کله انسان‌ها هنگام تولد با دیگر موجودات کره زمین متفاوت است. بنابراین، این تفاوت جسمانی و شیوه وضع حمل در کره زمین طبیعی نیست. او در ادامه کتاب خود نسبت به هوش بالای انسان صحبت می‌کند.

نظریه دکتر الیس سیلور نسل بشر را موجوداتی باهوش توصیف می‌کند که می‌توانند در برابر مشکلات تصمیم بگیرند و به راه‌حل‌های گوناگونی برسند. اما از لحاظ جسمی، انسان‌ها هیچ تطابقی با شرایط کره زمین ندارند. به ادعای نویسنده کتاب، برخی انسان‌ها احساس تعلق به سیاره زمین ندارند که همین موضوع نشان‌دهنده عدم تطابق بشر به کره‌ زمین است.

آیا بیگانگان ما را می‌بینند؟ آیا بیگانگان ما را می‌بینند؟

دکتر سیلور در کتاب خود عنوان کرده است سیاستمداران و افراد صاحب قدرت از این موضوع خبر دارند. این تئوری برای آنها ثابت شده است، اما برای اینکه بتوانند به حکمرانی خود در کره زمین ادامه‌ دهند، این موضوع را به طور کامل مخفی نگهداشته‌اند.

تاکنون بحث‌های گوناگونی درباره کتاب انسان ها اهل زمین نیستند شده است. کارشناسان بسیاری نسبت به این کتاب اظهار نظر کرده و مواضع خود را به صورت رسمی اعلام کرده‌اند. برخی کارشناسان این کتاب را جزو اطلاعات نامعتبر می‌دانند. بعضی از آنها نیز نسبت به دلایل و شواهد الیس سیلور قانع شده و از نویسنده این کتاب حمایت کرده‌اند. برای دانلود کتاب ما اهل زمین نیستیم، شما می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظر شما درباره کتاب «ما اهل زمین نیستیم» چیست؟ آیا ما توسط موجودات بیگانه به کره زمین تبعید شده‌ایم؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر