کروم بوک های جدید ایسر ؛ مناسب برای کلاس های درس

رسانه کلیک - کمپانی ایسر به زودی از پنج لپ تاپ با هدف استفاده در مدارس رونمایی میکند. کروم بوک های جدید ایسر دارای یک طراحی مقاوم و پردازنده مبتنی بر آرم هستند.

کروم بوک های جدید ایسر ؛ مناسب برای کلاس های درس

شرکت ایسر قرار است امروز از پنج لپ تاپ جدید خود که با هدف استفاده در مدارس ساخته شده است، رونمایی کند. این محصولات شامل چهار کروم بوک و یک لپ تاپ تبدیل پذیر هستند. کروم بوک های جدید ایسر این بار تغییرات مهمی را به خود دیده اند.

دو مدل از کروم بوک ها مبتنی بر پردازنده اینتل بوده و دارای صفحه هایی هستند که به دور خود می چرخند تا به لپ تاپ تبدیل شوند. درحالی که دو مدل دیگر دارای طراحی سنتی بوده و قلب پردازشی آنها مبتنی بر آرم است.

هر پنج مدل دارای یک طراحی مقاوم بوده و صفحه کلید و اجزا تشکیل دهنده آنها ضدآب هستند.

دو مدل قابل انعطاف کروم بوک ها با نام های ایسر اسپین ۵۱۲ و اسپین ۵۱۱ شناخته می شوند که پردازنده آنها مبتنی بر اینتل است (مدل پردازنده ها: N4500 و N5100)

مدل اسپین ۵۱۱ یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ اچ دی با نسبت ۱۶:۹ دارد. درحالی که مدل اسپین ۵۱۲ یک صفحه نمایش ۱۲ اینچ اچ دی پلاس با نسبت ۳:۲ است.

هر دو این مدل ها دارای حداکثر حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه رم هستند. عمر باتری تقریبی آنها ۱۰ ساعت است.

هر دو این مدل ها دارای یک نمایشگر ضد خط و خش و میکروب هستند. اما مدل اسپین ۵۱۲ در کیبورد و تاچ پد خود نیز دارای ویژگی ضد میکروبی است. این کروم بوک ها در اروپا از ماه مارس در دسترس خواهند بود. شروع قیمت مدل اسپین ۵۱۲ از ۴۲۹ دلار بوده و مدل اسپین ۵۱۱ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می شود.

دو مدل بعدی، کروم بوک های ۱۱ اینچ مبتنی بر پردازنده آرم هستند که با نام های کروم بوک ۵۱۱ و کرو بوک ۳۱۱ شناخته شده و دارای طراحی مقاومی هستند. مدل ۵۱۱ دارای پردازنده اسنپدراگون 7C کوالکام بوده که دارای فناوری 4G LTE است. طول عمر باتری آن حداکثر به ۲۰ ساعت می رسد. درحالی که مدل ۳۱۱ دارای پردازنده مدیاتک MT8183 بوده و می تواند با هربار شارژ کامل، ۲۰ ساعت برای شما کار کند.

هر دو این محصولات در ماه مارس عرضه خواهند شد. مدل ۳۱۱ با قیمت ۲۹۹ دلاری و مدل ۵۱۱ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می شود.

مدل آخر، لپ تاپ ویندوزی با نام TravelMate Spin B3 با قیمت ۳۲۹ دلار است. این مدل همچنین از یک کیبورد مقاوم و چرخشی بهره می برد که می تواند به حالت تبلت تبدیل شود. این محصول دارای پردازنده مبتنی بر اینتل پنتیوم سیلور بوده و عمر باتری آن ۱۲ ساعت است. این مدل از یک نمایشگر ضد میکروب استفاده می کند. و کیبورد و تاچ پد آن نیز از قابلیت ضد میکروب بهره می برد. این لپ تاپ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر