کروم بوک گو محصول جدید و ارزان‌ قیمت کمپانی سامسونگ

رسانه کلیک - لپ‌تاپ جدید گلکسی کروم بوک گو از جدیدترین ویژگی‌های طراحی سامسونگ بهره می‌گیرد و جزء دستگاه‌های ارزان‌قیمت به حساب می‌آید.

کروم بوک گو محصول جدید و ارزان‌ قیمت کمپانی سامسونگ

ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه ارزان‌قیمتی از لپ‌تاپ‌های کروم بوک را به بازار عرضه کند. طبق گزارش Android Police، شرکت کره‌ای به تازگی جزئیات مربوط به گلکسی کروم بوک گو را منتشر کرده است. این لپ‌تاپ در واقع یک ماشین پایین رده مجهز به سیستم عامل کروم است که از ترکیب سبک آشنای طراحی و سخت‌افزار کم‌هزینه استفاده می‌کند.

گلکسی کروم بوک گو با نمایشگر 14 اینچی، کمی بزرگ‌تر از همتای رده‌بالای خود (با نمایشگر 13 اینچی) به نظر می‌رسد. اما لپ‌تاپ ارزان‌تر به جای پنل 1080 پیکسلی QLED، از یک LCD استاندارد 768 پیکسلی استفاده می‌کند. تنها یک تراشه سلرون N4500 در این سخت‌افزار تعبیه شده و خبری از Core i3 نیست.

کروم بوک جدید از حافظه تعمیم‌پذیر 32 گیگابایتی استفاده می‌کند، حال آنکه همتای رده‌بالای آن، یعنی کروم بوک 2 دارای حافظه 64 گیگابایتی است. البته نسخه بهتری با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی نیز برای لپ‌تاپ ارزان‌قیمت وجود دارد.

لپ‌تاپ ChromeBook Go با شبکه ارتباطی WiFi 6 و همین‌طور فناوری LTE برای دستیابی همیشگی به اینترنت عرضه می‌شود. این دستگاه با وزن 3.2 پوند (معادل با 1.45 کیلوگرم) جزء لپ‌تاپ‌های سبک و قابل‌حمل به حساب می‌آید.

هنوز تاریخ و قیمت مشخصی برای کروم بوک جدید اعلام نشده است. با این حال انتشار مشخصات رسمی نشان می‌دهد که این محصول به زودی روانه بازار شده و قیمت آن قطعا کمتر از گلکسی کروم بوک 2 (549 دلار) است. در واقع ChromeBook Go را می‌توان به عنوان جانشینی برای سری Chromebook 4 در نظر گرفت.

سخت‌افزار جدید سامسونگ، یک لپ‌تاپ کارا و بی حاشیه است که جدیدترین ویژگی‌های طراحی را با اجزای کم‌هزینه ترکیب می‌کند. این محصول با قیمت پایین مخصوص آموزش از راه دور، کار در خانه و وبگردی‌های روزمره است.

ارسال نظر