کلاب هاوس برای اندروید به زودی آماده خدمات‌رسانی به همه کاربران خواهد بود

رسانه کلیک - هفته گذشته یکی از پلتفرم‌های مورد انتظار ارتباطی یعنی کلاب هاوس برای اندروید راه خود را به این سیستم‌عامل باز کرد. حال به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن آماده استفاده باشد. 

کلاب هاوس برای اندروید به زودی آماده خدمات‌رسانی به همه کاربران خواهد بود

یکی از مورد انتظارترین اپلیکیشن‌هایی که مدت زمان زیادی است کاربران اندرویدی انتظار دارند تا آن را روی تلفن هوشمند خود استفاده کنند، برنامه کلاب هاوس برای اندروید است که تا هفته قبل فقط برای کاربران سیستم‌عامل iOS موجود بود.

این برنامه که ابتدا به صورت آزمایشی از هفته گذشته روی برخی دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب بود، حال برای همگان امکان دانلود نسخه رسمی آن امکان‌پذیر شده است. البته دسترسی کسانی که این برنامه را نصب می‌کنند فقط در حد عضو شدن از طریق لینک‌های دعوت است. اما همین که شما می‌توانید یک نام کاربری برای خود رزرو کنید، می‌تواند خوشحال‌کننده باشد.

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های پربازدید در سیستم‌عامل iOS به حساب می‌آید. جذابیت سرویس مذکور این است که کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به گروه‌های صوتی که توسط افراد مشهور ساخته شده است، بپیوندند و از آن استفاده کنند. هم‌چنین شما می‌توانید خودتان یک گپ صوتی نیز برگزار کنید. این برنامه چنان توجه‌‌ها را به خود جلب کرده است که سایر شبکه‌های اجتماعی مشهور همانند توییتر، فیسبوک، اسپاتیفای و تلگرام به دنبال رقابت با آن هستند.

طبق پستی که به طور رسمی توسط توسعه‌دهندگان این برنامه منتشر شده است، گفته می‌شود که روز ۲۱ ماه میلادی جاری یعنی جمعه، کلاب‌هاوس برای تمامی کاربران اندرویدی قابل استفاده خواهد بود.

سایر رسانه های خبری حدس می‌زنند که اپلیکیشن مذکور در حال مشاهده اندروید به عنوان ابزاری برای ادامه رشد سریع خود است، زیرا دانلود برنامه برای کاربران iOS تقریبا متوقف شده و ظاهرا بازار در میان کابران این سیستم عامل اشباع شده است.

حال افتتاح یک سرویس برای بیش از یک میلیارد کاربر اندرویدی می‌تواند امری بسیار منطقی به جهت رشد این برنامه کاربردی باشد.

ارسال نظر